سرگرد زینی وند مقدم از عملیاتی شدن اجرای طرح پیاده مدار کردن خیابان دعوتی واقع در محله بریانک منطقه ۱۰ شهرداری تهران خبر داد.

سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملیاتی شدن اجرای طرح پیاده مدار کردن خیابان دعوتی واقع در محله بریانک منطقه ۱۰ شهرداری تهران اظهار کرد: این طرح پس از بازدید و بررسی‌های میدانی مشترک با شهرداری منطقه ۱۰ و اخذ مصوبات لازم در کمیته شبکه معابر و کمیته فنی اصلاحات هندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به مرحله اجرا رسیده و طی آن ضمن توسعه پیاده رو‌ها نسبت به سنگفرش مقطع سواره رو نیز اقدام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نقص فنی سیستم تعلیق کشنده حامل بار حادثه آفرید


رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود:  این اقدام ضمن ارتقاء ایمنی تردد عابرین پیاده، به مبلمان شهری این محله، زیبایی و جلوه منحصر به فردی می بخشد.

او بیان کرد: انجام زیر سازی مناسب، اصولی و با دوام یکی از ویژگی‌های قابل توجه این طرح بوده و در این راستا زحمات و پیگیری‌های معاون منطقه ۱۰ شهرداری تهران نیز قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام به توقف اتومبیل های پارک شده جلوی فلافلی ها که باعث ترافیک میشودرسیدگی کنند زیر سازی خیابان پیشکش!!!!!
آخرین اخبار