سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق در ششمین سالگرد تاسیس الحشدالشعبی از نقش برجسته این گروه در مبارزه با داعش و انتخاب سخت‌ترین محور‌های مبارزاتی تمجید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الحشدالشعبی، یحیى رسول، سخنگوی مصطفی الکاظمی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق و نخست وزیر این کشور، از نقش نیرو‌های مردمی در مبارزه با تروریست‌های داعش تمجید کرد.

وی در مصاحبه با شبکه «العراقیه» گفت: الحشدالشعبی معمولا در نبرد‌های آزادسازی خاک عراق از چنگ گروه تروریستی داعش، سخت‌ترین محور‌ها را انتخاب می‌کرد.

یحیی رسول تاکید کرد: الحشدالشعبی در نبرد آزادسازی موصل نقش بزرگ و بارزی داشت و در نبردی که از نظر جغرافیایی، به صعب‌العبور بودن معروف بود، در مناطق بیابانی مستقر شد.

وی درباره نقش نیرو‌های الحشدالشعبی گفت: این نیرو‌ها عامل مقابله با داعش و حامی سایر نیرو‌های عراقی بودند و در آزادسازی موصل مسیر‌های امدادرسانی داعش را قطع کردند.

سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق به بازدید مصطفی الکاظمی از مقر الحشدالشعبی اشاره کرد و افزود: این بازدید دربردارنده چندین پیام بود.

وی در پایان تأکید کرد که نیرو‌های الحشدالشعبی شور و حماسه زیادی داشتند و این نیرو‌ها در تمامی نبرد‌ها الگویی برای سایر نیرو‌های عراق بودند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار