نماینده شیراز گفت: وزارت ارشاد در زمینه بیمه خبرنگاران سیاست مشخصی اتخاذ نکرده است، در حالی که خبرنگاران پاسداران شفافیت هستند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان  در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی بعد از توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتظار داشتیم که وزیر فرهنگ و ارشاد شاخص‌هایی را ارائه کنند که وضعیت ما را در زمینه فرهنگ و هنر نشان و گواهی دهد در دولت یازدهم و دوازدهم در کجا بودیم و به کجا رسیدیم، اما  متاسفانه شاخصی ارائه نشد.

او افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متاسفانه در زمینه حمایت از نهاد خانواده و تشویق ازدواج که بحث روز جامعه است و بار‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، منفعلانه عملکرده و تا به حال هیچ سیاستی را از ناحیه این وزارتخانه ندیدیم که در بخش‌های تبلیغی و تشویقی حضور پیدا کند.

قادری ادامه داد: در زمینه فضای مجازی چه کسی باید خلا‌ءها و کاستی‌های قانونی را پر کند؟ علی رغم رشد سریعی که در فضای مجازی داریم اما وزات ارشاد چه کاری انجام داده است؟

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: مزیت نسبی کشور فیلم، سریال و اقدامات فرهنگی و هنری است که متاسفانه وزات فرهنگ و ارشاد از این امکان هم نتوانسته استفاده کند و در شرایطی که سرمایه گذاری در حوزه‌های هنری و فیلم و سریال می‌تواند درآمدزایی خوب داشته باشد وزارت ارشاد کار خاصی انجام نداده است.

قادری با اشاره به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد در زمینه حمایت از رسانه‌ها، گفت:  وزارت ارشاد در زمینه بیمه خبرنگاران سیاست مشخصی اتخاذ نکرده است، در حالی که خبرنگاران پاسداران مرز‌های شفافیت  و اطلاع رسانی هستند و باید مورد حمایت وزارت ارشاد قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار