بلوچ زهی گفت: تعداد ۱۲۸ روستا در استان با سرمایه گذاری ۲۵ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان وزارت ارتباطات به شبکه پهن باند ارتباطی کشور متصل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نیک محمد بلوچ زهی مدیر کل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا در سرتاسر کشور به شبکه ملی اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شدگفت: تعداد ۱۲۸ روستا با سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد تومانی وزارت ارتباطات در قالب طرح uso و سرمایه گذاری ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی (شرکت ایرانسل) به شبکه پهن باند ارتباطی کشور متصل شدند.

او  ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با مجموع سرمایه گذاری ۲۵ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومانی پس از استان کردستان، صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:


بلوچ زهی گفت: ۹۱ روستا توسط وزارت ارتباطات با احداث ۱۴ سایت ارتباطی و ۳۷ روستا با احداث ۸ سایت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت نسل سه و چهار متصل شدند.

مدیر کل ارتباطات استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارائه خدمات آموزشی و الکترونیکی در روستا‌ها الزامی است اظهار داشت: با دسترسی مردم روستای استان به شبکه ملی اطلاعات یکی از گام‌های مهم دولت برای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه فناوری اطلاعات در مناطق محروم کشور برداشته شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.