تیم ملی فوتسال تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا از اواسط تیر ماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم ملی فوتسال قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا قرار بود از اواسط خرداد ماه آغاز شود، اما به دلیل صادر نشدن مجوز پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تمرینات ملی پوشان لغو و به زمان دیگری موکول شد. حال خبر رسیده که مجوز تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده و قرار است تمرینات تیم ملی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به زودی آغاز شود. طبق شنیده‌ها تمرینات ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است بلافاصله پس از پایان مسابقه فینال لیگ برتر یعنی از ۱۰ تیر ماه برگزار شود.


بیشتر بخوانید:


دیدار رفت و برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در روز‌های ۳۰ خرداد و ۶ تیر ماه به ترتیب در شهر‌های اصفهان و تبریز برگزار خواهد شد و چنانچه هر یک از ۲ تیم در بازی رفت و برگشت یک پیروزی را کسب کنند در آن صورت بازی به دور سوم کشیده خواهد شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتسال چنانچه هر ۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون در بازی رفت و برگشت یک پیروزی را کسب کنند در آن صورت باید یک بازی سومی را روز دوشنبه ۹ تیر ماه در شهر کرمان برگزار کنند. اگر تکلیف فینال لیگ برتر در همان بازی رفت و برگشت مشخص شود به احتمال بسیار زیاد تمرینات تیم ملی هم از ۱۰ تیر آغاز خواهد شد، اما اگر قرار باشد مسابقه فینال به دور سوم کشیده شود، در آن صورت تاریخ تمرینات تیم ملی هم تغییر کرده و به احتمال بسیار زیاد با ۵ روز تاخیر یعنی ۱۵ تیر ماه با حضور تمامی نفرات اصلی برگزار خواهد شد.

ابتدا قرار بود تمرینات تیم ملی بدون حضور بازیکنان ملی پوش گیتی پسند و مس سونگون برگزار شود، اما کادر فنی تصمیم گرفت به یک باره تمرینات تیم ملی را پس از فینال لیگ برتر و مشخص شدن تیم قهرمان با حضور تمامی نفرات اصلی برگزار کند. ملی پوشان فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.