کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: هر ۲ تیم مس و گیتی پسند شناخت خوبی از یکدیگر دارند، زیرا هم بازیکنان ما در گیتی پسند بوده اند و هم بازیکنان گیتی پسند در تیم ما بازی کرده اند.

فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از مسابقه فینال لیگ برتر برابر گیتی پسند اصفهان اظهار داشت:حدود ۳ هفته‌ای است که تمرینات تیم شروع شده و ۱۰ روز اول را در ۲ نوبت صبح و عصر تمرین می‌کردیم و این هفته قرار است کار‌های تاکتیکی و سرعتی را برگزار کنیم تا برای مسابقه روز جمعه کاملا آماده شویم.


بیشتر بخوانید:


تمرینات تیم بر اساس نظم و اصول برگزار می‌شود

او درباره محرومان و مصدومان این تیم هم در بازی روز جمعه بیان داشت: خدا را شکر برای این مسابقه نه محروم و نه مصدوم داریم. در این مدت تمرینات تیم بر اساس نظم و اصولی برگزار شده و همه بچه ها آماده هستند تا با یک بازی خوب و تماشاگر پسند برابر گیتی پسند پیروز مسابقه شویم.

بازی‌های مس و گیتی پسند همیشه از شرایط خاصی برخوردار بوده است

فخیم در ادامه درباره بازی با تیم گیتی پسند اصفهان هم گفت: بازی‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان همیشه شرایط خاص خودش را داشته و فینال این هفته هم از این قضیه مستثنی نیست و قطعا این مسابقه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. به نظر من هر تیمی که کمتر اشتباه کند قطعا پیروز مسابقه خواهد بود.

هر ۲ تیم شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند

کاپیتان مس سونگون ادامه داد: یکی از مواردی که باعث می‌شود بازی فینال این هفته از حساسیت بالایی برخوردار باشد، شناخت هر ۲ تیم از یکدیگر است. هم بازیکنان تیم ما سابقه بازی در گیتی پسند را دارند و هم بازیکنان گیتی پسند سابقه حضور در مس را داشته اند که همین مسئله باعث می‌شود بازی این هفته از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار باشد. ما در این مدت به خوبی تیم گیتی پسند را آنالیز کرده ایم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.


بیشتر بخوانید:


نبودن تماشاگران می‌تواند از جذابیت مسابقه فینال کم کند

او درباره نبود تماشاگران در بازی فینال هم گفت: حضور تماشاگران می‌توانست به مسابقه فینال جذابیت ببخشد و نبود آن‌ها در بازی روز جمعه قطعا از کیفیت مسابقه فینال کم خواهد کرد. هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند از تماشاگران بسیار زیادی برخوردارند و نبودن آن‌ها روز جمعه در سالن مسابقه حس خواهد شد.‌ ای کاش می‌شد سازمان لیگ تمهیداتی را در نظر می گرفت که حداقل حدود ۲ هزار تماشاگر می‌توانستند این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال باعث می‌شود تماشاگران زیادی به سالن بیایند

فخیم درباره تیمداری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: اینکه استقلال و پرسپولیس می‌خواهند در لیگ برتر فوتسال تیمداری کنند بسیار خوب است، اما به شرطی که حضور آن ها تداوم داشته باشد و به ۲ سال ختم نشود. اگر قرار باشد این ۲ باشگاه فقط برای ۲ سال در لیگ برتر سرمایه گذاری کنند اصلا قشنگ نیست. اما اگر به مانند فوتبال چندین سال در فوتسال حضور داشته باشند خیلی خوب است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی برای تشویق این ۲ تیم به سالن مسابقات بیایند. به هر حال همان طور که گفتم امیدوارم این ۲ باشگاه در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کنند تا بتوانند هواداران زیادی را به سالن مسابقه بیاورند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار