سایت "اندونزی فوتسال زون" نام بازیکن سابق استقلال را در جمع ۶ مربی متحول کننده لیگ این کشور قرار داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتسال اندونزی در حال حاضر یکی از بهترین لیگ‌های جهان به شمار می‌رود، به طوری که تیم‌های این کشور بار‌ها موفق شدند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و حتی جام باشگاه‌های جهان عناوین بسیار خوبی را کسب کنند. از جمله تیم‌های با سابقه‌ای که در لیگ اندونزی حضور دارد، تیم واموس است که با سرمربی ایرانی خود یعنی رضا فلاح زاده توانسته نتایج فوق العاده‌ای را کسب کند. فلاح زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم دارد در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ موفق شده بود واموس را قهرمان لیگ برتر اندونزی کند. همچنین او موفق شده به همراه این تیم ۲ بار متوالی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.


بیشتر بخوانید:


سایت اندونزیایی فوتسال زون در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که نام رضا فلاح زاده سرمربی ایرانی تیم فوتسال واموس در جمع ۶ مربی قرار گرفته که توانسته لیگ اندونزی را متحول کند.

این سایت در توصیف فلاح نوشت: رضا فلاح زاده یکی از موفق‌ترین مربیان خارجی در تاریخ لیگ برتر اندونزی است. او در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ موفق شده به همراه واموس قهرمانی لیگ برتر اندونزی را به دست آورد. همچنین این مربی ۴۳ ساله توانسته به همراه این تیم در ۲ مسابقه متوالی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

فوتسال زون نوشت: فلاح زاده بازیکن سابق استقلال وقتی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به اندونزی آمد، به دلیل برخی از مشکلات قراردادش را برای فصل بعد تمدید نکرد و از این تیم جدا شد، اما او بار دیگر اواسط فصل ۲۰۱۹ هدایت واموس را بر عهده گرفت و موفق شد به همراه این تیم نتایج درخشانی را کسب کرده و حتی توانست با واموس به مقام قهرمانی لیگ برتر اندونزی دست پیدا کند.

گفتنی است سایت فوتسال زون درکنار نام رضا فلاح زاده، از روسلی نور، هشام بن همو، واندر تورن، ساینتگام راکپو و آلوارو مارتینز به عنوان مربیانی که موفق شدند لیگ اندونزی را متحول کنند، نام برده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار