مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این شهرستان تا روز سه شنبه ۲۷ خرداد از طریق سامانه ثبت‌نام انجام دهند.

ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این شهرستان تا روز سه شنبه ۲۷ خرداد از طریق سامانه ثبت‌نام انجام دهند و تمامی مراحل ثبت نام اعلام نتایج آزمون درخواست تجدیدنظر و دریافت پاسخ آن از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان انجام می‌شود.

او افزود: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی روز جمعه ۲۰ تیر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود دانش آموزان باید به ۱۰۰ سوال آزمون در مدت ۱۲۰ دقیقه پاسخ دهند سوالات آزمون از کتاب درسی آموزش قرآن و پیام‌های آسمان، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ، مدنی)، زبان انگلیسی، علوم تجربی و ریاضی پایه نهم سال تحصیلی ۹۸، ۹۹ طرح می‌شود.

منگشتی تصریح کرد: در باغملک دو آموزشگاه دخترانه نخبگان و پسرانه یاران مهدی (عج) در رشته‌های علوم تجربی و علوم انسانی دانش آموزان منتخب در این آزمون را پذیرش می‌کنند.

 مبلغ ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی ۲۵۰ هزار ریال است این مبلغ ثابت بوده و به جز این مبلغ دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان ممنوع است. در سال تحصیلی ۹۹ _۱۴۰۰ بیش از ۵۸ هزار دانش آموز در سراسر کشور برای ورود به پایه دهم در ۷۵۶ دبیرستان نمونه دولتی از طریق برگزاری آزمون ورودی پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.