رییس فدراسیون بوکس گفت: کردستان برای رشد و تعالی این رشته باید از فرصت‌ها بخوبی استفاده کند تا به جایگاه مطلوب و شایسته دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسن ثوری ظهر رییس فدراسیون بوکس امروز در مجمع انتخابات هیات بوکس استان کردستان در سنندج بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان در جهت رشد و تعالی بوکس تاکید کرد و گفت: علیرغم تنگنا‌ها و بحران‌های اقتصادی اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف ورزش انجام گرفته است.

رییس فدراسیون بوکس تاکید شد: از ظرفیت عظیم بوکس باید برای کسب منابع مالی استفاده کرد.

او با اشاره به اینکه کردستان می‌تواند یک بال پرواز و تکان‌دهنده نفرات تیم ملی برای فدراسیون باشد افزود: باید با دیدگاه برابر و مثبت به کردستان نگاه کرد.

ثوری تاکید کرد: اگر کردستان در دوران ریاست من به تعالی نرسد بعد از آن نیز نمی‌تواند به پیشرفتی دست یابد.

رییس فدراسیون بوکس افزود: ورزش بوکس باید به پیشرفت و تعالی در خور شانی دست یابد.

او تاکید کرد: رییس هیات جدید بوکس باید طلایه‌دار کردستان و منشا خیر برای این ورزش باشد و تا جایی که در توان دارد برای ارتقا و تعالی این ورزش تلاش کند.

در ادامه معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان گفت: ایجاد نگرش مثبت به بوکس و‌همگانی کردن این ورزش نیازمند فرهنگ‌سازی است.

افشین خوشگوار افزود: نگرش خانواده‌ها به ورزش بوکس نگرش مطلوبی نیست و آن‌ها کمتر فرزندان خود را به ورزش بوکس ترغیب و هدایت می‌کنند.

او اظهار کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت دانش‌آموزان و استعداد‌های این رشته ورزشی در جهت رشد و توسعه این ورزش به بهترین شکل بهره می‌گیرد.
در این مجمع چهار نفر برای رییس هیات بوکس کاندید شده بودند که دو نفر آن‌ها انصراف دادند.

سیدمهدی ابراهیمی و سیروان ظاهری در دو دوره رای مساوی کسب کردند و در دور سوم سیدمهدی ابراهیمی با کسب ۹ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات بوکس استان کردستان انتخاب شد.

پیش از این خسرو مطهری سرپرست هیات بوکس استان بودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.