تیم بوکس کردستان در پایان رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور که به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد با کسب یک طلا، چهار نقره و یک برنز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته ورزشی بوکس پسران طی روز‌های یکم لغایت آذرماه به مدت پنج روز و به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ۲۶۴ بوکسور در قالب ۳۰ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در اولین دوره استعداد‌های برتر ورزش بوکس کشور حضور پیدا کردند و مبارزات خود را در هجده وزن مختلف به میزبانی شهرستان زاهدان به نمایش گذاشتند.

تیم کردستان با ده بوکسور در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست با کسب شش نشان رنگارنگ جایگاه سوم تیمی را بدست آورد.

در نتایج انفرادی آرینا ساعدپناه در وزن ۸۰+ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود تنها نشان طلای این دوره از رقابت‌ها را برای کردستان به ارمغان آورد.

همچنین، محمدطا‌ها آئینی، مهران اسپرناک، محمدمحمودی و محمد (ریباز) رضایی به ترتیب در اوزان ۳۸، ۴۶، ۵۰ و ۵۷ کیلوگرم چهار نشان نقره را بدست آوردند و مهدی شیرمحمدی در وزن ۳۶ کیلوگرم یک نشان برنز و کاپ فنی‌ترین بوکسور را به خود اختصاص داد.

در نتایج تیمی، کردستان در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های سیستان و بلوچستان و گیلان عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی رضا محمدی و مربیگری شهرام حسن نژاد و آرام محمدی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/م

کسب شش مدال رنگارنگ بوکسور‌های کردستانی در رقابت‌های کشوری

برچسب ها: بوکسور ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.