رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) نفت آبادان، تمام توان خود را برای بستری و خدمات به بیماران کرونایی آبادان گذاشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نصراله حسونی بحرینی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: از ابتدای شروع مبارزه با ویروس کرونا تمام تلاش خود را در همکاری با دانشکده علوم پزشکی آبادان و ستاد مبارزه با کرونا ، همزمان با پوشش حوادث صنعت نفت و ارایه خدمات به کارکنان مجموعه نفت، انجام داده‌ایم.

او افزود: طبق مصوبه اول شورای تامین آبادان، بیمارستان نفت به عنوان معین، یک دستگاه تنفس مصنوعی به ارزش سه میلیارد ریال را به بیمارستان طالقانی آبادان که محل پذیرش بیماران کرونایی است تحویل داد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با بیان اینکه سه نفر از کادر درمانی بیمارستان نفت نیز در اختیار بیمارستان طالقانی قرار گرفت، گفت: همچنین اختصاص بخش زایمان به مادران باردار و رایگان کردن زایمان‌های طبیعی از دیگر خدمات بیمارستان صنعت نفت آبادان بوده است.

حسونی بحرینی با بیان اینکه پنج دستگاه تنفس مصنوعی با ارزش ۲۰ میلیارد ریال برای ارایه خدمان به بیماران کرونایی اهدا شد ادامه داد: علاوه بر این ۲ بخش بستری با ظرفیت ۳۸ تخت و پنج تخت خدمات ویژه آ.سی.یو با حداکثر ظرفیت خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی آبادان اختصاص داده شده است.

او افزود: با درخواست مجدد دانشکده علوم پزشکی آبادان از شورای تامین این شهرستان، تمام تخت‌های بیمارستان نفت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و هم اکنون غیر از اورژانس یک اتاق عمل و حدود ۲۰ تخت بخش جراحی برای بیماران غیر کرونایی و جراحی و حوادث پالایشگاه آبادان اختصاص دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.