رئیس بیمارستان امام خمینی (شرکت نفت) آبادان از قرار دادن دو بخش مجزا در بیمارستان نفت آبادان برای بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نصرالله حسونی بحرینی رئیس بیمارستان امام خمینی (شرکت نفت) آبادان گفت: دو بخش مجزا در بیمارستان نفت آبادان برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و حدودا یک ماه است که این بیماران را پذیرش می کنیم.

او با بیان اینکه  مجوز ارائه آمار کلی را نداریم  تصریح کرد: بیمارستان تامین اجتماعی نیز به همین موازات در حال خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا است که در آمار روزانه دانشکده علوم پزشکی آبادان نامی از این مرکز نیز برده نمی شود.

سید مجتبی محفوظی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:  در تماس تلفنی با دکتر سمیع مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و توضیح وضعیت شهرستان آبادان هم از نظر ویروس کرونا و هم معیشتی خواستار رایگان شدن خدمات درمانی امام خمینی ره (بیمارستان نفت) آبادان در بحث کرونا برای همه ی مردم شهرستان شدم.

او افزود : از آنجایی که قوانین ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا فقط شامل بیمارستانهای دولتی می شود و بیمارستان نفت ازاین موضوع مستثنی است؛ قرار بر این شد بنده از طریق وزیر بهداشت موضوع رایگان شدن درمان بیماران کرونایی را پیگیری کنم تا همانند بیمارستان طالقانی و سایر بیمارستانهای دولتی ، وزارت بهداشت هزینه های ما به التفاوت را پرداخت کند و در مقابل بیمارستان نفت هم از بیماران کرونایی هزینه ای دریافت نکند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.