گوگل استادیا تقریبا در همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

جدیدترین اخبار منتشر شده در دنیای بازی به ما از رسیدن گوگل استادیا به همه گوشی‌های اندرویدی خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل با وجود جاه طلبی‌های خود در ارائه استادیا، به دلیل محدودیت کشوری و دستگاه‌ها، از ابتدا شروع به کار سختی داشته است. اکنون، گوگل پشتیبانی آزمایشی بیشتری را برای تلفن‌های هوشمند به ارمغان آورده است؛ به این معنی که تا زمانی که تلفن شما بتواند برنامه استادیا را بارگیری کند، شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

پشتیبانی تلفن‌های هوشمند از گوگل استادیا

بعد از اجرای برنامه، باید به تنظیمات بروید جایی که در آن گزینه "پخش در این دستگاه" را مشاهده می‌کنید. سپس به تب Experiments بروید. گوگل در اینجا هیچ ویژگی از دستگاه خاصی را لیست نمی‌کند؛ بنابراین هنوز دقیقاً مشخص نیست که چه تلفن‌هایی قادر به پشتیبانی از این نرم‌افزار باشند. علاوه بر این، ۸ تلفن OnePlus دیگر هم‌اکنون به طور رسمی توسط استادیا پشتیبانی می‌شوند که شامل کلیه خط تولید این شرکت از OnePlus 5 تا ۸ پرو می‌شود.


بیشتر بخوانید


گوگل استادیا تقریبا در همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

کنترل‌ لمسی روی صفحه، ویژگی جدید استادیا

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و جالب دلخواه گیمر‌های استادیا، کنترل‌های لمسی روی صفحه است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به یک کنترلر فیزیکی اختصاصی بازی کنید. این ویژگی از طریق گزینه جدید "گیم‌پد لمسی/ touch gamepad" در فهرست تنظیمات قابل دسترسی است. گوگل همچنین در حال حذف کنترل وضوح مستقل است و به شما امکان می‌دهد خروجی وضوح تصویر استادیا را روی هر دستگاهی که بازی می‌کنید به صورت دستی تنظیم کنید.

گوگل استادیا تقریبا در همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

گوگل استادیا هنوز تنها در ۱۴ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، اسپانیا و سوئد در دسترس است. گوگل هنوز هم متعهد است که هرچه سریع‌تر حضور استادیا در دستگاه‌ها و مناطق بیشتر را گسترش دهد. باید برای ارائه این سرویس در ابعاد بزرگ‌تر زمان بیشتری را منتظر بمانیم زیرا گوگل به حرف خود پایبند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار