ناصری گفت: کتابخانه‌های عمومی کشوراز ۲۷ اردیبهشت ماه و در مرحله اول بازگشایی‌ها مقدمات لازم برای پذیرش اعضا را تا به امروز فراهم کرده اند.

محمد هادی ناصری مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی کتابخانه ها گفت:از ۲۷ اردیبهشت ماه که مرحله اول بازگشایی‌ها آغاز شد تاکنون کتابخانه‌های عمومی کشور برای پذیرش دوباره اعضا از کتابخانه‌ها آماده شده اند. در این مدت با ستاد مقابله با کرونا مکاتباتی داشتیم و منتظر نظر این ستاد بودیم. گزارش کار‌های انجام شده برای آماده سازی کتابخانه‌ها را برای ستاد مقابله با کرونا ارسال کردیم و پیش بینی‌های اولیه برای آماده سازی کتابخانه‌ها انجام شد.

اوافزود:مواد نظافتی، حائل‌های پلاستیکی، ماسک و دستکش به فراخور نیاز همکاران در کتابخانه‌های عمومی کشور تهیه و آمادگی لازم برای بازگشایی کتابخانه‌ها فراهم شده است. پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا با پروتکل‌های اعمال شده در کتابخانه‌های عمومی کشور مطابقت دارد. درصورتی که اختلافی میان این پروتکل‌ها وجود داشته باشد موارد اختلافی مهیا می‌شود احتمالا اکثر موارد پروتکل‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا همان مواردی باشد که ما در کتابخانه‌های عمومی کشور آماده کرده ایم، باتوجه به شیوع بیمای کرونا در کشور حتما خدمات کتابخانه‌های عمومی به مخاطبانشان محدودتر خواهد بود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی کتابخانه‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی صحبت کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار