هادی گفت: در تلاش هستیم برگزاری جشنواره اینترنتی را ادامه دهیم تا خسارت ناشی از ویروس کرونا جبران شود.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در خصوص فروش اینترنتی گفت: شرایط کرونا شرایط خاصی را ایجاد کرد، اما می‌توان به فرصت‌های کرونایی هم نگاه کرد. پیش از فرارسیدن نوروز برای جشنواره مجازی اقداماتی انجام و ظرف ٢ هفته کار‌هایی انجام شد.

او با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم جشنواره اینترنتی را ادامه دار پیش ببریم تا خسارت ناشی از کرونا جبران شود، بیان کرد: در این جشنواره اینترنتی اغلب اتحادیه‌ها از جمله پوشاک، کفش و غیره شرکت کردند و بعد از آن نیز این کار ادامه پیدا کرد و تا رمضان نیز ادامه داشت.

معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: هم اکنون زیرساخت مناسبی برای جشنواره فراهم شده است و می‌توانیم این کار را ادامه دهیم. در بحث تجارت الکترونیکی هم باید مجوز نماد الکترونیک گرفت.

هادی تشریح کرد: ٣ سطح را در بحث زیرساخت‌های اینترنتی داریم تا بتوانیم کار آن‌ها را تقویت کنیم، فروشگاه‌های اینترنتی ملزم  این هستند که بنری را در سایت خود قرار دهند و با واحد‌هایی فعالیت کنند که مجوز دارند و می‌توانند کار کنند.

معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: تمام واحد‌های صنفی اگر این امکان را داشته باشند می‌توانند محصولات خود را در فروشگاه‌های اینترنتی بفروشند.

او در پایان تصریح کرد: در شرایط به وجود آمده باید به فکر صنوف آسیب دیده باشیم که با راه اندازی این جشنواره‌های مجازی  می‌توان خسارت ناشی از کرونا را جبران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار