برخی استفاده کنندگان از تاکسی‌های اینترنتی ادعا دارند آن‌ها بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.

///به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد و سپس مسائلی از قبیل خانه نشینی پیش آمد، افراد دیگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند و ترجیح می دهند از تاکسی های اینترنتی استفاده کنند. در این روزها قیمت تاکسی‌های اینترنتی به دلیل قرنطینه، نه‌تنها گران‌تر نشد، بلکه در برخی مواقع ارزان‌تر هم بود.

حال با گذشت زمان و بازگشایی بسیاری از مشاغل و شروع فعالیت، رفت و آمد شهری بیشتر شده و در مقابل شاهد افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی نیز هستیم که برخی ادعا دارند تاکسی های اینترنتی بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.

این صحبت ها در حالیست که مدیر تجاری اسنپ تاکید می‌کند که افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد بوده و آن را متاثر از تورم در جامعه می‌داند. در حالی که اتحادیه این دسته از مشاغل، معتقد است افزایش قیمتی برای تاکسی های اینترنتی رخ نداده است.

جالب است بدانید، زمانی که قصد یک سفر توسط تاکسی های اینترنتی را داشته باشیم، بسیار عادی شده که نرخی بیشتر از سی هزار تومان را ببینیم و این مورد به موضوعی رایج تبدیل شده است.

افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی به دنبال افزایش تقاضا

از زمانی که کسب و کارها فعالیت خود را آغاز کرده اند، شاهد افزایش تقاضا برای تاکسی های اینترنتی هستیم و به دنبال این رشد تقاضا، قیمت ها نیز روند افزایشی داشته است. جدا از بحث قیمت، پیدا کردن تاکسی اسنپ یا تپسی نیز بسیار زمان‌بر شده و بسیاری از کاربران می‌گویند که گاهی تا نیم ساعت برای درخواست خودرو، وقت‌شان تلف می‌شود که در نهایت ترجیح می دهند با تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد داشته باشند.

اصولا در کشور با مقوله افزایش قیمت پس از تعطیلات عید آشنایی داریم و آن تقریبا به یک رسم همیشگی در اقتصاد و بازار تبدیل شده است. تقریبا کالایی نیست که بعد از این ایام نوروز دچار گرانی نشود، در مساله حمل و نقل نیز این اتفاق رخ داده است.

موضوع دیگری که این روزها داغ شده، تاکسی‌های خطی نیز با افزایش سی درصدی کرایه‌های خود و سرشکن کردن هزینه مسافر چهارم بین سه مسافر یک نوع گرانی را به وجود آورده اند و همین امر می تواند باعث افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی شود.


بیشتر بخوانید: افزایش خرید اینترنتی کالا‌های پرمصرف و محتوا محور


آیا افزایشی قیمتی در خصوص تاکسی های اینترنتی قانونی است؟

رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کارفرمایی کسب و کار اینترنتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی، بیان کرد: افزایشی قیمتی در خصوص تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی رخ نداده است. نرخ این دسته از کسب و کارها بر اساس برخی شرایط مشخص می شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی کسب و کار اینترنتی با بیان اینکه نرخ مصوبی برای تاکسی های اینترنتی وجود ندارد، تشریح کرد: نرخ مصوبی برای تاکسی های اینترنتی وجود ندارد. این دسته از مشاغل بر اساس وضعیت فیزیکی و جوی قیمت گذاری می شوند به طور مثال اگر ترافیک در محدوده تعیین شده زیاد باشد، نرخی متفاوت با زمانی که ترافیک وجود ندارد، خواهد داشت.

الفت نسب ادامه داد: در ایامی که تعطیل و ترافیک کم است کرایه ها به شدت کاهش خواهد یافت و برعکس این موضوع در زمان اوج شلوغی و ترافیک است. علاوه بر این موارد دیگری از جمله حضور رانندگان در محدوده تعیین شده اگر زیاد باشد بر کاهش قیمت تاثیر گذار خواهد بود همچنین موارد جوی مانند بارندگی و برف تاثیر گذار است.

او با بیان اینکه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نیز مانند هر شهروند دیگری، با مشکلات اقتصادی و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: این رانندگان با پذیرفتن ریسک خطر، کار در تاکسی‌های اینترنتی کساد شده را ادامه دادند. 

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی کسب و کار اینترنتی در خصوص تاثیر افزایش نرخ بنزین در نرخ کرایه ها و سهیمه ای شدن آن، تشریح کرد: حتی اگر در نظر بگیریم که صد درصد بنزین رانندگان ناوگان تاکسی‌های اینترنتی به شکل سهمیه‌ای تامین بشود که نمی‌شود، باز هم باید یادمان باشد که بنزین هزار تومانی به هزار و پانصد تومان افزایش قیمت داشته و یک رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرده است. با این حساب چطور می‌توان گفت که نرخ تاکسی‌های اینترنتی نباید چند درصد افزایش پیدا کند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تاکسی اینترنتی یعنی مفت بری مردم اگه پول بدن میرن آژانس میگیرن شما باید ارزان کار کنید مفهوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
این تاکسی های چرت و پرت اینترنتی باید منحل شوند . .
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۲:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام
واقعا متاسفم به حال این نویسنده...
انگار تو این مملکت فقط همین تاکسی های اینترنتی قیمت بردن بالا...!
اصلا حواستون هست که مسیر ۱۰هزارتومنی اسنپ رو ، تاکسی های زرد و آژانس ها ۲۳ هزار تومن میگیرن!
آخه تا کی بی عدالتی و ظلم؟
بنزین ۳۰۰۰تومن و لوازم یدکی که از طلای ۱۸عیار گرونتره رو چجوری با این کرایه ها مقایسه میکنید...
دوستانی که انتقاد میکنند چرا اینو نمیگید که ماشین میاد داخل کوچه های داغون وخراب شمارو سوارمیکنه میبره ۶ کیلومتر اونورتر با ۵هزارتومن؟!
خب به اتوبوس ها بگید بیان داخل کوچه هاتون وببرنتون
من که ماشینو فروختم و زدم به یکار دیگه...
مفت نمی ارزه این کار

اونم با این شرکت و بعضی مسافرای از خودراضیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
این که درسته یا نه این گرونیا به کنار ....دیگه ار حد گذشته

ولی روش گران کردن از اول انقلاب تا کنون ..فرمولی داشته
که بای روی ان اسمی گذا شته و به علم اقتصاد سرمایه داری معرفی نمود ،... و اما روش
ازجنس بزن و گرون نکن .. ... بعد مردم خودسان اعتدراض میکنند بابا ای چه وضعیه نون نصف کردک . کیسه شیر نصفه سده ،،،، حالا برو رو هم اجناس .. نمابنده دولت میاد اعتراض میکنه .. تصمیم میگیرن گرون کنن برگردن اول

مثلا کلی تسهیلات از ماشی میزنن .،میگن خوب اگر اینم میخواهی .. انقدر باید بدی ..دوباره نماینده دولت میاد ..
با هم میبرن بالا و مشتری معلومه باید گرون بده

حالا برو همین حالو روی همه اصناف ....
از اول انقللب تا الان چند بار هر چیزی کوچک یا کم شده
هی رفته بالا
حتی حقوق ملت یکدفعه که نجومی نشده .، حق فلان و حق لالایی خوندن برای بچه و،،،،،،،
یکدفعه حقوق نجومی ... بیچاره بازنشسته
به کدوم حق باید یکسان بشن .. معاون اول که میگه بازنشسته که باید بره بیرون .. دیگه دولت چی بده
ایشون ک الحولله همه حق و حقوق دارن .. ولی بازنشسته بادشون نیست که حق بیمه پرداخت کرده

نه حق مسکن بهش دادن .. البن پولداراش تو تعاونی یک اپارتمان مزخرف چند میلیاردی از اقای اخوندی گرفت
ولی بر اون بدبخت که حق بهش نداد ن ..
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مگه راننده تاکسی حالا هرچی اسنپ یا تاکسی عمومی مگه ادم نیستن خانواده نداره هزینه ی کمرشکن زندگی ندارن قسط ندارن.همه چی ۲۰برابر گرون میشه جیکتون در نمیاد بیشترم از اون چیز میخرین حالا بحث تاکسی و کرایه همیشه ک میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ماشين رو نميگين قيمت پرايد امسال با قيمت بنز دوسال پيش برابره بعد توقع داري كرايه گرون نشه ! خرج ماشين چي ميشه قيمت بنزين رو فعلا درموردش خرف نميزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ماشين رو نميگين قيمت پرايد امسال با قيمت بنز دوسال پيش برابره بعد توقع داري كرايه گرون نشه ! خرج ماشين چي ميشه قيمت بنزين رو فعلا درموردش خرف نميزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ماشين رو نميگين قيمت پرايد امسال با قيمت بنز دوسال پيش برابره بعد توقع داري كرايه گرون نشه ! خرج ماشين چي ميشه قيمت بنزين رو فعلا درموردش خرف نميزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
حقوق استاد دانشگاهو میگیرن
ناراضیم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
کامنت راننده ها رو میخونم
بعضیا واقعا بی انصافن
چرا فکر میکنید درآمد باقی مردم همراه ارز و تورم افزایش داشته و فقط شما درآمدتون پایینه؟
باقی مردم بنزینشون سه تومن نیست؟
باقی مردم هزینه زندگیشون ظرف یک سال چند برابر نشده؟ با همون حقوق ثابت؟

خدا شاهده، هر بار نشستم تو ماشین اسنپ، راننده مدام داره غر میزنه این چه قیمتیه، اگه دیده بودم قبول نمیکرمو فلان، بعد میپرسم درآمدتون با کسر هزینه قطعات و بنزین چقدره از تعجب شاخ در میارم.
طرف دو برابر یه کارمند درآمد خالص داره با یه شغل ساده و موقت.

بله خوب حق با شماست
کسی ما رو مجبور نکرده
ناراحتیم بریم از اتوبوس استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
عجب بیا پس شغلومنو عوض کنیم من بشم کارمند شما بیا راننده باش
یه چی میگه ادم که هیچ اجنه شاخ در میاره بیمه تو داری حقوقتو داری بعد میگی اسنپا و تپسی ها خیلی در امد دارن
ماهی 5 میلیون با اسنپ در بیاری
1 تومنشو باید بدی بنزین
2 تومن بزاری برای خر ج ماشین
حالا بگذریم از بیمه و عوارض شهرداری که جان خودشون چقدر اسفالت میزنن خیابونا رو
خطرات رانندگی با این رانندگان بی اعصاب
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
شما اگر خیلی دلت مسوزه ار مسولین محترم گزارشی تهیه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من راننده تاکسی اینترنتی در تهران هستم،اونایی که میگین گرون شده،من جوونی۲۳ساله هستم ک شغل اصلیم همینه،بنده از ساعت۱۰صبح تا۹شب تموم زور خودمو میزنم و ته تهش ۲۷۰،۸۰تومن کار میکنم،که۲۰لیتر بنزین لازمه،خرج و مخارج ماشین هست،تازه گرم شده و کولرم اضافه شده،مسیرای ۳،۴کیلومتری رو باید ۳۵تا۴۰دقیقه تو مسیر باشیم حالا خودتون و انصافتون واقعا حق ی راننده نیست ک۴۰دیقه از وقتش و روانش ۲۰تا۲۵تومن ارزش داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا کرایه ها مفته اینجور حمایت راننده نمیکنی وقتی چیزی که حق طرفه صدای تو خبرنگار در میاد نگیر اسنپ خبر نگار با اتوبوس برو سر کارت هستش وسیله عمومی
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۲:۱۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خدا وکیلی خودت دوتا چارتا کن ببین چه قیمتی درسته مبلغ حداقل ۷۰ ملیون پول ماشین هزینه اصتحلاک و وسایل مصرفی کمسیون ۱۵ درصدی مریضی کرونا باید ما راننده مبلغ که در میاریم جواب خرج خود ماشین و تهش بمونه هزینه زندگی ایا با کرایه پایین میشه... کرایه ها درست بزن کسی مایل بود میره کسی هم نبود با اتوبوس یا مترو یا غیره میره اما قرار نیست من راننده جور شما مسافر با کرایه پایین بکشم خیلی خیلی برای کسی که میگه قیمت بالاست متاسفم ارزو میکنم خودت هم این کار بشی بفمی ما مردم ایران همش دنبال مفت هستیم حق شخص هیچ وقت ندادیم دنبال کولی گرفتن از ادمی هستیم که صداش در نمیادش با تشکر از مسولین که حق مردم به درستی اعطلا میکنن
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۱:۳۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
عجب بنزین هزارتومنی شد۳۰۰۰تومن یا لنت ۲۰تومنی شد ۷۰تومن ودلار ۳۰۰۰تومنی شد۱۷هزار تیتر نزدین الان که یه چندرغازی که اسنپ اضافه کرده تیتر زدین
Iran (Islamic Republic of)
ازدیارناصرخان حجازی
۲۳:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شرم باد برشما اولا بنزین 300 درصد گرون شده باید راننده ماسک و دستکش و الکل و اینترنت بخره لنت لاستیک روغن و و غیره هم هستش پورسانت شرکت هم هست شما که تیتر میزی کمتر از 30 هزهرتومن نیست تو شهرما لارستان فارس کرایه ها یا 4 تومنه یا 5 تومن واقعا براتون متاسفم که با حیثیت رانندگان زحمتکش بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
200 درصد گران شده نابغه :| هزار تومن شده سه هزار تومن . 200 درصد رشد داشته یا به عبارت دیگه 3 برابر شده
United States of America
جعفر
۲۲:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اولا یه نظر سنجی بکنید اونوقت میفهمید که اصلی ترین دلیل استقبال گسترده مردم از تاکسی های اینترنتی قیمت فوق العاده پایین این تاکسی ها ست ثانیا با افزایش بی رویه قیمت تمام اقلام در جامعه باید هم کرایه ها افزایش پیدا کنه من خودم با مدرک لیسانس مدت کوتاهی تو اسنپ کار کردم متوجه شدم که تنها کسانی که از این تاکسی ها سود می برند مسافران و صاحبان این تاکسی ها هستند و رانندگان ابزاری بیش نیستند بماند که قیمت بنزین سه برابر شده . به همین دلیل مسافر کشی آزاد رو انتخاب کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
توقع اصافی دارید دیروز ی سرویس کولر باگازکولر رو ازمن 550هزاربول گرفتن... اجباریست که سوار اسنب بشید. از شنبه که طرح ترافیک اجرا میشه قدم رنجه کنید سوار مترو واتوبوس بشید بفهمید چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۰:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما مثل اینکه تو این مملکت زندگی نمی‌کنید از قیمت‌ها اطلاع ندارید فقط بحث بنزین نیست خدا وکیلی از عید به این ور یعنی سه ماه 99 چند درصد اجناس بالا رفته وما رانندگان تاکسی های اینترنتی هم باید علاوه بر امرار معاش زندگی از پس خرج تعمیرات ماشین، بیمه، وووو بربیایم کاش مشکل فقط بنزین بود ولی از پس این بنزین مشکلات بسیاری گریبان ما راگرفته مثل هزار ویک مرض و یک ماشین داغون وفرسوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اسنپ تو خرم آباد بخوای بگیری بری اونور خیابون نزدیک شیش تومن میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خوب اسنپ نگیر پیاده برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
برید یقه اونایی رو بگیرید که با پارتی درصد سهمیه اومدن جای هزاران نفرو اشغال کردن تا میایم اعتراض کنیم طوری وادار به سکوتمون میکنن که انگار دعوت نامه واسه بعضیا فرستاده بودن
هیچ سواد و تخصصی ندارن و فقط خسارت زدن اینهنه بی تدبیری بی کفایتی از مسئولین از نمایندگان دلالی که با وعده وعید رفتن مجلس ریاکار بودن بعد زدن تو کار خودرو ....اختلاس.....برید اول یقه اونارو بگیرید مسئولی که خودش فاسده دیگه چه انتظاری از بقیه مردم دارین وگرنه زور همه به سبزی فروشو میوه فروشو راننده میرسه ...نوش جونشون
Iran (Islamic Republic of)
تبریز
۱۶:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
کدام افزایش ها متعارف است که افزایش قیمت تاکسی متعارف باشد
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۴:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
همه جایه دنیا، تاکسی آنلاین یه کسب و کار لوکسه واسه یه قشره خاص از جامعه.
خیلی متاسفم که اینو میگم، اما چه بهتر که کرایه ها بیشتر بشه، تا شاید اینجوری تاکسی های آنلاین به کسب و کاری در حده اسمش تبدیل بشه و کسانی از این سیستم استفاده کنن که هم فرهنگش رو دارن و هم تمکینه مالیش رو. تا اینجوری عرضه و تقاضا به تعادل برسه. نه اینکه افرادی که فرقه بین مقصد و مبداء رو هم نمیتونن تشخیص بدن صرفا چون گوشیه هوشمند دارن و تو ساله 99 با کرایه هایه ساله 95 جابجا بشن.
(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
کسب و کار لوکس....لغات قشنگی است.
ما که تو تاکسی های اینترنتی همش پراید قراضه تو کلاس ماشین سیا ساکتی دیدیم .و از کسب و کار لوکس خبری نیست.
این پراید قراضه ها هر روز به خرج می افتد و مسافر بدبخت باید هزینه اش را تامین کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
دکتر
کسب و کار لوکس نیاز به ماشین لوکس داره.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۴:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام
منم راننده تاکسی اینترنتی اسنپ در شهرستان نیشابور هستم. از شمایی که این تیتر رو زدید میخوام که یک ماه اگر وجدان دارید، برید و توی یکی از تاکسی های اینترنتی کار کنید و بعد هر جور دوست داشتین تیتر بزنید.
بنده از پنج دوازده نود و هشت تا امروز یعنی چهارده خرداد نودونه به دلیل افزایش قیمت قطعات و لنت و غیره و همین طور وجود کرونا و غیره کار نتونستم بکنم. چرا این رو تیتر نمیکنید . هیچ کس هم نه حمایتی کرد نه هیچی.
بماند که مسافر چقدر راننده رو موقع سفر اذیت میکنه.
بماند که بنزین رسما به تاکسی ها دادند و اسما به تاکسی اینترنتی ها!!!
بماند که سال ها درس خوندیم و به جای اینکه شغل دائم مثل شما داشته باشیم، داریم تن به مسافر کشی میدیم و یه عده الان با پارتی جای ما استخدام شدن و هر جور که دوست دارن تیتر میزنن.
بماند که همین الان تعدادی از رانندگان تاکسی های اینترنتی تک سوز ، پول بنزینشون درنمیاد و جیک نمیزنن.
به نظرم تمام کسانی که این تیتر رو زدید ، برید توبه کنید که چوب خدا صدا نداره و شاید خدا شغلتون رو بگیره و چن وقت دیگه جامون عوض بشه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خدا خیرت بده حرف دلمو زدی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
این افزایش باعث میشه مردم کمتر از تاکسی های اینترنتی استفاده شوده که خود سبب کاهش درآمد آنان خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۵:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اتفاقا کاملا برعکس.
خوشبختانه باعث میشه تاکسی های آنلاین، مثله بقیه ی دنیا تبدیل به کسب و کاری تقریبا لوکس، در خدمته قشره متوسطه رو به بالای جامعه قرار گیرند.
Germany
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام به عزیزان فهیم ایرانی

همه قیمتها چندبرابر شدن
ترافیک چندین برابر سنگین شدن
کیفیت لوازم یدکی افتضاح
قیمت دستمزدها بالا
گوشت و لبنیات هروز گرونتر
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما که نمیتونی تاکسی سوار شی میگی گرونه با اتوبوس برو یک مسیر 50 کیلو متری را 18 تومان می ریم خوشتان میاد تازه پورسانت هم داره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
من راننده اسنپ هستم خبرنگار محترم که مینویسی
(( افزایش نامتعارف کرایه تاکسی‌های اینترنتی))
چرا کرایه تاکسی گرون شد ننوشتین افزایش نامتعارف کرایه تاکسی‌؟؟؟؟؟؟
زورتون فقط به تاکسی های اینترنتی میرسه؟؟؟؟
ایا اقلام دیگه گرون نشده؟
رانندگان تاکسی اینترنتی عموما قشر ضعیف هستن
که با توجه به تورم و گرانی با این کرایه ها حتی پول بنزین راننده در نمیاد.
ایا راننده زن و بچه نداره؟؟؟
ایا راننده پول بنزین و خرج ماشین نمیده؟
ایا راننده تاکسی اینترنتی با راننده تاکسی عمومی با هم فرق دارن؟ و تاکسی اینترنتی ادم نیست؟؟؟؟
من دیگه رد دادم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
من که ماشینم روفروختم ودیگه کارنمیکنم راننده بیچاره یه لنت بخوادعوض کنه یاروغن عوض کنه یا بنزین 3تومنی و...دیگه چیزی واسه خودش نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شمام زورتون که به دلال مسکن و گوشت و مرغ و لوازم یدکی و روغن موتور و میوه و چای برنج و لباس و پوشاک و صاحب خونه زبون نفهم و مسعولین ناکارامد نمیرسه میگردین دنبال قشر تو سری خور جامعه که از سر بیکاری و نبود شغل دارن دنبال یه لقمه نون صبح تا شب با اشغال ترین ماشین های دنیا میدون میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
راننده بدبخت هم باید زندگیش بچرخه مگه ففط شما آدمین؟ همه چی چند برابر گرون شده ما با قیمت مفت تومن کار کنیم بی انصاف؟ فقط شما برای زن و بچت پول می بری؟ یکم انصاف
Iran (Islamic Republic of)
هوتن
۱۲:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
همیشگی سوار نشه!! باید تحریم بشن!!!
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۴:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
باش
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۱۴:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
کسی اجبارتون نکرده ، سوار نشید و با اتوبوس برید ببینم میتونید.
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۱:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تو لیاقتت همون اتوبوس هست کسی مجبورت نکرده اسنپ بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
تاکسیهای اینترنتی بمردم خیلی اجحاف میکنند من بیمارم ومجبورم برای بهبودی نزد پزشک بروم ولی متلسفانه هزینه ایکه برای کرایه تاکسی میدهم ظلمه .وبیش ازحقشان است چون هزینه سنگینی رابخانواده ها تحمیل میکند
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۴:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۴:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
یعنی همه چیز حله و فقط کرایه هاس که ظلمه؟؟؟
به نظره من هرچی که سرمون بیاد، حقمونه.
از ماست که بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۱:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
عجب چیزای دیگه گرون شد صدات درنیومد حالا یه ذره اسنپ گرون کرده بهت فشار اومده پس تو به خاطر بی انصاف بودنت تاوان پس میدی ببین چقدر ظلم کردی الان خرج دوا ودکتر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
رو رو برم!!!! فقط توجیح می‌کنند! اینها همانهایی هستند که دارن تو این وضعیت از آب گل آلود ماهی میگیرن!!! ایشالله از گلوتون پایین نره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ایشالله که خودمونو بذاریم جای اونا بعد قضاوت کنیم!
Iran (Islamic Republic of)
کرج
۱۲:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
انصاف هم خوب چیزیه،انگار راننده ها ماشین رو از کنار خیابون پیدا کردن یا مردم فکر می‌کنند ماشین واسه اسنپ نه داداش ،اسنپ کمسیون خودشو برمیداره یه قرون هم به ما نمیبخشه گاهی تشویقی میده و مبلغ اون تشویقی رو جای دیگه و جور دیگه دوباره از راننده پس میگیره لوازم ماشین صد در صد رفته بالا سهمیه بنزین رو هم یه خط در میون واسمون میریزن یه روغن میخوای عوض کنی اونم از نوع معمولیش باید 300هزار تومن هزینه کنی و همینطور بقیه چیزا.....طرف سوار میشه انگار ماشین شرکت رو سوار شده و ما رو هم راننده خودش می‌دونه موقع کرایه هم آنلاین پرداخت می‌کنه خوب مرد حسابی ماشین مال رانندس چرا کرایه رو میدی به اسنپ خوب بریز به حساب راننده والله ما از رو شکم سیری اسنپ کار نمی‌کنیم ما هم خرج داریم شما آنلاین پرداخت کنی خانواده من باید اون روز باد و هوا بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
طرف سوار میشه انگار ماشین شرکت رو سوار شده و ما رو هم راننده خودش می‌دونه؟؟؟
خب شما در اون لحظه راننده اون مسافری، این چیز عجیبیه؟
بعدشم نحوه پرداخت به انتخاب مسافره، اینو بارها اسنپ گفته. اسنپ شرایطی داره که شما با اون شرایط موافقت کردی و داری کار میکنی. اگه قرار بود همه جا نقدی بدیم یا کارت به کارت کنیم که سر خیابون دربست میگرفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
کرج
۱۵:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما مجبور نیستی اسنپ سوار شی آنلاین پرداخت کردن جز قوانین اسنپ نیست راننده کی مسافر چیز عجیبی نیست ببینم شما بری سر کوچه چیزی بخری پولشو پرداخت میکنی به حساب کسی دیگه یا بحساب اون مغازه دار ماشین مگه مال اسنپ که پول کرایه رو میریزی بحساب اسنپ
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۱:۵۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
آقای محترم شما وقتی در استخدام یک شرکت تاکسی اینترنتی هستی یعنی ماشینت در اختیار مسافر هست شما نباید بگی طرف سوار میشه انگار ماشین شرکت رو سوار شده و ما رو هم راننده خودش می‌دونه موقع کرایه هم آنلاین پرداخت می‌کنه . شما اگه ناراحتی برای خودت ازاد کار کن یا برو آژانس پول نقد بگیر قرار نیست چون شما ناراحتی مسافر بیاد به شما پول نقد بده این حقی هست که اسنپ برای مسافر ایجاد کرده هر کسی دوست داره پول نقد میده و هر کسی دوست نداره پرداخت آنلاین می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
برای چی گران کردند؟ اصلاًخرج و مخارج این ماشین قراضه های اسنپ را چرا من مسافر باید بدهم ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۱۳:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگه ناراحتین سوار نشین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
علی موسوی .
نیاز به توصیه شما نیست !
با شخصی و تاکسی عبوری میروم .نصف قیمت.
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۱۹:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پس با خودرو شخصی یا عبوری برو ببینم میتونی
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۱:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
حتما میبرنت نصف قیمت تو اصلا لیاقت نداری سوار اسنپ بشی
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۲:۰۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا با این کرایه پایین درسته خوش بحال تو مسافر ولی دور از انصاف هستش مبلغ کرایه واقعا پایین هستش من کار نمیکنم وقتی پاییین هستش کار میکنم اما زمانی که کرایه بالا بلشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اقای نسبتا محترم داری کرایه ی ۴ تومن و ۳ تومن میدی مفت میچرخی با تسنپ .میگی خرجشون بدم تو دیگی از کدوم نوع ادمایی
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۲:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سوار این ماشین های قراضه ها نشو خب
مجبورت که نکردن
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۵:۰۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
چه باحالی تو. زیره همه ی کامنتا هم همین حرفتو کپی و پیست میکنی؟؟؟؟ ایول ایول. با همین فرمون بری جلو، همه چیز درست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده .
ماه گذ شته از شهر زیبا به ترمینال جنوب 24000 تومان از حکیمیه تهرانپارس به ترمینال جنوب 24 هزار تومان بود. دوشنبه همین هفته از میدان فردوسی تا ترمینال جنوب 63 هزار تومان شد! تنها را استفاده نکردن هست.
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۴:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پس چرا واسه بقیه ی چیزا راهکاره استفاده نکردن رو نمیدید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۱:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خب اونوقت لنت ۲۰تومن بود الان شده ۷۰تومن کمک جفتی ۱۱۰تومن بود الان دونه ای شده ۱۸۰ بنزین ۱۰۰۰بود شده ۳۰۰۰ کسی مجبورت نکرده سوار بشی میتونی با اتوبوس بری
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خوبه ضعیف کشی میکنین .یه راه حلی واسه بقیه چیزا ک گرونن بگو .راننده تاکسیا با طرز حرف زدنتون ظاهرا تاجرا
Iran (Islamic Republic of)
محمد اهواز
۱۱:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اسنپ اهواز ، مسیر 18 کیلومتری پردیس تا زیتون و یا کوی ملت رو که از سر شهر تا ان سر شهره رو میزنه ده هزار تومان ! حتی اگر ترافیک نباشه نیم ساعت راهه ، 1500 کمسیون میگره ، اگر و اگر فقط یک لیتر بنزین مصرف کنم 3000 تومان مصرف بنزینه ، یعنی بدون هزینه های مصرفی 5500 برام باقی می مونه ! گاهی حتی برای برگشت بهم سرویسی نمیده ! تهران همین مسیر سی هزار تومان حداقل کرایه داره ، یک لنت عوض کردم حدود 60 هزار تومان ، میل تعادل با دستمزد 160 هزار تومان ، دو ساله نمی تونم کمک فنر بخرم ، مگر دیوانه ام که اسنپ کار کنم ؟ یه مدت افتادم کار خرید و فروش ضایعات و زباله که از اسنپ بهتره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خیلی ها میگن تاکسی اینترنتی گرون شده خوب مگه چیزای دیگه از قبیل گوشت مرغ پنیر ماست و مسکن و ماشین گرون نشده !!!!
راننده از کجا باید پول در بیاره هم نون ببره خونه هم پول خرج تعمیر و قطعات ماشینو بده
خبرنگار محترم که این خبرو می نویسی شما میدونی صفحه کلاچ والئو چنده شده نزدیک 2 میلیون لنت تکستار میدونی چقدره 340 هزار تومن خود شما راننده تاکسی اینترنتی بودی این خبرو میزدی
همه چی گرون شده برو خبر از گرونی ها دیگه مثل قطعات یدکی
هم بگیر گرونی دستمزد مکانیک جلوبندی ساز هم یه خبرتهیه کن
برو فروشگاه ببین با 500 تومن میتونید اذوقه یک ماهتو بخری
الان سانسور میکنی حرفو خودتو خبرنگار صدا سیمایین حقوق 5 میلیون به بالا میگیری بیمه تونو دارین
فک کردین اره مملکت گل و بلبله
اول بسنج بعد بگو چرا گرون شده در ضمن هر شخصی ناراضی ماشین خودش ببره تو ترافیک بره پول بده به قطعات یدکی گرون و بی کیفیت
یکم انصاف هم خوبه باید دخل و خرج باهم بخونه
راننده 5 تا مسیر بره نصفشو باید بده بنزین
راستی یه سری هم به کارخونه تولید روغن موتور های بی کیفیتمونم بزنین که همشو بعد 3000 کیلومتر رانندگی بخار میشه
قیمت های نجومی هم میگیرن الان یه روغن پژو رو با فیلتراش عوض کنید میشه 250 تومن
خبرنگار همیشه اول بسنج بعد خبرتو بنویس تا دلت بخواد مملکت رو گرانیه
از برنج بگم نون سنگک بگم از چی بگم
امیداورم سانسور نکنی یا حذفش کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خدا وکیلی من یه مدت با ماشین تک سوز رفتم اسنپ از ساعت پنج عصر تا 11 شب، خدا شاهده فقط پول بنزین و شاممو در میاوردم!! من خودم گاهی از اسنپ استفاده میکنم و چون درکشون میکنم امیدوارم که حتی سه برابر هم شده باشه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما که گزارش تهیه میکنی از قیمت وسایل یدکی و تایر و دستمزد مکانیک و روغن خبر داری که مقاله میزنی و خبر میدی بیرون؟حتما میخای کرایه ها مفت باشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
چرا باید خرج و مخارج این پراید قراضه های اسنپ را مسافر باید بدهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ناشناس عزیز شما حتما یه بنز بگیر با رانندش که خرجش کمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
مبلغ کرایه های تاکسی های اینترنتی خیلی خیلی زیاد شده، خواهش میکنم مسوولین محترم رسیدگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سوار نشو
خبر.
این همه چی گرون شده زورت به این میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خیلی ناراحت هستین از ماشین خودتون استفاده کنین
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق
۲۳:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما پیاده برو هم ورزش کردی هم سوخت مفتی سوزوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
همه کسب و کارها یه مبنای دارن هزینه ها حساب میشه و بعد طوری برنامه ریزی میکنن که درآمد که کسب شد جواب هزینه ها رو بده و مابقی به عنوان سود باقی بمونه اگه غیر از این باشه ضرر محسوب میشه ودر اون کسب وکار تخته میشه من راننده اگه نتونم هزینهامو تامین کنم دیوانم از صبح تاشب کارکنم آخرم ازیکی دیگه قرض بگیرم برا خرج ماشین این یعنی ضرر پس شمای مسافر حتما باید پول هزینه و سود رو همونطور که برای مابقی چیزها میپردازی برای راننده تاکسی هم پرداخت کنی یکم از شعورت استفاده کن الکی ننویس چرا من پول هزینه پراید قراضه بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام.کجا کرایه ها گران شده.برعکس هزینه ها رفته بالا ‌اصطحلاک ماشین زیاد.رفتم یه دست شمع ماشین پرسیدم واسه پراید میگه سیصد هزارتمن..سیصد هزارتمن..ای داد ای داد.مسافرکش بیچاره فقط شده کارگر لوازم یدکی ها.ازبسکه قطعات بی کیفیته..ببینید چه صفی کشیدن مردم واسه خرید لوازم یدکی..حالا خرج زندگی وکرایه وقسط وبدبختی وخوردخوراک هم یه طرف.دوهزارتمن هن بخان به کرایه ها هم اضاف کنن کلی غوغا میکنن..بفریاد مسافرکشها برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
مخارج تعمیرات این پراید قراضه های اسنپ را مسافر باید بدهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
وقتی برنج شصت تومنی شده صد و شصت تومن به مغازه دار می گی باقی پولش رو من باید بدم حرف مفت می زنی ناراحتی برو به دولت بگو چرا همه چیز رو گرون کرده ماهم دلمون می خواد همچی مثل قبل باشه بعدم کرایه تهران رو با جای دیگه مقایسه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ک
۰۲:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
از کرج تا پاسداران ۴۰ هزار حتما تو مسافر با این کرایه عشق میکنی اما راننده بدبخت حرس میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
برید خدارو شکر کنید که تاکسی های خطی کرایه نفر چهارم و بین سه نفر سرشکن میکنن و را میفتن ..اینجا (ارومیه) نه تنها کرایه نفر چهارم و بین چهار نفر سرشکن میکنن بلکه تازمانی که مسافر چهارمم سوار نکنن رانمیفتن مثال میزنم مسیر 1100تومنی قبل از کرونا 4400تومن برای چهار نفر بوده اما العان هر نفر 1500 تومن تازه اونم برای چهار نفر یعنی 6000 تومن ....نظارتی هم که اصلأ وجود نداره به کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
واقعا کرایه ها رفته بالا.. تا قبل از عید
همیشه از خانه تا محل کار کرایه اسنپ میشد
4000 هزارتومن الی 6
ولی الان 13 تومنه
بنظر شما افزایش نداشته؟ یا ما تو توهمیم
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۲۳:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما با اسنپ نرو از وسیله دیگه ای استفاده کن ما راضی به ضرر شما نیستیم درست میکید قبل سال همه چی یه نرخ بوده الانم همه چی یه نرخه فقط کرایه تنها بالا رفته
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نه شما تو توهم نیستی ولی به مفتی سوار شدن عادت کرده بودین همین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
این رانندگان اینترنتی با بنزین ۳۰۰۰ تومانی و قطعات و لوازم مصرفی ماشین بسیار گران در فصل سرما و گرما بدونه هیچ بیمه و امنیت شغلی و احتمال تصادف فراوان .و اکثریت با مدارک تحصیلی بالا خیلی کرایه برایشان افزایش یافته لطفا سریعتر کرایه به قیمت ۵ سال پیش برگردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پولشو داره میگیره!!! مگی رایگان میبره؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
به خدا به قیمت های قبل نمیشه کار کرد دلتون به حال ما راننده های بدبخت بسوزه
زیاد گرون نشده که تیتر زدین .تاکسیرانی گرون کرده بنزین گرون شده هزینه های ضد عفونی و بهداشتی هم به هزینه هامون اضافه شده انصاف بدونید نمیشه با قیمت های قبل کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
جوانمرد
۱۰:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام آقا جان یه قانون درست بگذارید اگر و شاید دیگه جواب نمی‌دهد الان کرونا هست باید سه مسافر بزنند هر روز که نمیشه دعوا گرفت تاکسی خطی رو شیشه ها بچسبانند مملکت مقررات داره باری به هر جهت نمیشه دستور العمل صادر کنید داریم اذیت میشیم راننده دعوا مسافر دعوا حتی در متروها هم شلوغ شده دیگه کسی رعایت نمیکنه بداد مردم برسد نه عذاب دهید با تشکر
Netherlands
حسن
۰۹:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام
نرخشون رو حدود ۷۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش دادن.
برای مثال مسیرهایی که من همیشه سوار میشدم و ۴۵۰۰ تا گاهی ۵۰۰۰ بود دیروز ۹۰۰۰ تومان شده بود.تصور کنید اژانس سوار شدم.اگه بخواد با این قیمت باشه نرم افزارش رو پاک میکنم.دربست میگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
دربست بگیر حتما اصلا ماشین خودت ببر ببین برات صرف داره پول قطعات یدکی بدی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام. شما یک روز رو با کل روزها مقایسه نکنید لطفا. شما دربست بگیر. یا با آرژانس برو. ببینم جرات میکنی بگی کولر بزن. تو سرما و گرما یا ترافیک ها تاکسی اینترنتی خوبه؟ تاکسی اینترنتی ها هم تخفیف میزارن برای مسافراشون. لطفا قضاوت را خداپسندانه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سوار نشو
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
حتما اینکار رو بکن اگه آژانس یا دربستی کمتر از اسنپ بود نرم افزار رو پاک کن و آژانس و دربستی سوار شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگه ناراحتی سوار نشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
منم قبلا لنت ماشین ۸۰ عوض کردم الان شده ۳۴۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۵:۱۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
هر چقدر هم که کرایه تاکسی اینترنتی گرون شده باشه طبق قانون کمتر از کرایه آژانس ها هست شاید بهتر باشه یه بار هم آژانس بگیرید. دومن کرایه های تاکسی اینترنتی تا قبل از این ماجرا معادل نرخ دو سه سال پیش آژانس ها بود.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
واقعا خوابن مسولین یا خودشونو زدن به خواب !!! متوجه ۵۰۰برابری قیمت قطعات نیستین!!! نمی بینین راننده هرچی درمیاره یا پول سوخت میشه یا قطعات!!! زن و بچه مون باد هوا بایستی بخورن !!! من چ گناهی کردم که با مدرک ارشد بایستی راننده اسنپ باشم . چرا هرسال کرایه تاکسی و حقوق کارمنداتونو ۱۵ تا ۳۰درصد گرون می کنید ولی وقتی به اینترنتی ها میرسه تورم و گرونی و اصطلاک و سوخت و ... همه نادیده گرفته میشه و فقط و فقط حرف از چرایی بالارفتن کرایه ی اسنپ رو پیش می کشید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگر نمی صرفه کارنکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خرج و مخارج این ماشین قراضه های اسنپ را چرا من مسافر باید بدهم ؟
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۸:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
خلایق هر چه لایق
شما باید با تاکسی و با 4 نفر دیگه سوار شید
چشا رو باز کنید
مشکی اصلی مدیریت دولت هستش....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خداییش بنزینو راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام اشتباه نکنیدارزانترین ومفت ترین کرایه .کرایه اسنپ وتپسی است اون هم بابنزین ۳هزارتومنی اگرکسی ازسرناچاری باماشین دراین شرکتهاکارکنه میفهمی چه خبره ۵۰کیلومترراه میری برای ۲۰ تاسی تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما خودت بیا اسنپ کار کن ببین کرایه جواب خرجاتو میده بعدش بشین باس خودت داستان بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگر نمی صرفه کارنکن . لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
..............
۱۸:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اجبار
درکتون به این کلمه میرسه؟
مجبوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
از وقتی خیالمون راحت شده که هیچ نظارتی نیست دیگه این زورگویی ها برامون عادی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
کرایه ها چندبربرشده!!! چرا؟؟؟؟؟
آیادردولت روحانی واسلامی، کسی هست که جوابگوی این گرانی ها باشد!؟!؟ چقدرمردم شعارهابشنوند، چقدر وعده های بی عمل ببینند!؟!؟ حتی گفته های رهبر هم درحد شعار متوقف شده!؟!؟
مردم خسته وناامید شدند!! نکنه که هدف دولت همین باشه!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من در تاکسی اینترنتی کار میکنم لطفا پیام میگذارید یه طرفی به قاضی نرید ماهم هزینه هامون چندین برابر شده..مگر تاکسی فقط مسافره..راننده چی؟ همین که میگید اضافه شده دیده نمیشه...بروید از راننده ها گزارش بگیرین که چه وضعی مار میکنن..عادت کردید همش خودتون هر جبهه هستید موضع بگیرید راننده باشین طرف راننده ..مسافر باشین طرف مسافر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
همه کالاها دو تا ده برابر شده قیمتشون ولی نوبت به اسنپ و تپسی برسه باید برن زیرسوال؟
رانندگان تاکسی اینترنتی جزء جامعه نیستند؟
گرانی رو اونها اثر نداره؟
قیمت بنزین و استهلاک ماشین و هزینه های زندگی شامل اونا نمیشه که انقد گیر میدید به قیمتایی که در مقایسه با تاکسیهای خطی خیلی پایین تره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۰۸:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
بابا انصاف داشته باشین آخه با این بنزین ۳هزار تومان و افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو انتظار دارین کرایه ها مثل قبل ارزون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
راننده اینترنتی هم مثل همه هزینه هاش بالا رفته در ضمن ایران فقط تهران نیست یه نیم نگاهی هم به شهرستان ها بنداز بعد تیتر بزن مثلا مشهد که در کل نرخ کرایه پانزده در صد بالا رفته اما تورم لحظه ای و کمر شکن بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
این افزایش قیمت فقط شامل تهران بقیه استان ها چی مثلا اصفهان کرایه هاش مفت به صرفه هم نیست برای راننده کار نکنید نمیصرفه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
من نمیدانم چرا بعضی از مشاغل همیشه تو چشمن ولی بعضی نه!!!مثلا مرغ فروشی،نانوایی،لبنیات،میوه یاهمین تاکسی ولی گرونی تو شغلای دیگه اصلا ب چشم نمیاد،طرف میره لباس فروشی یا کفش فروشی باقیمت دوبله سوبله میخره یا میره یه یخچال یا لباس شویی ۲۰میلیونی میخره ولی میاد به نرخ تخم مرغ یا تاکسی گیر میده!!! این مشکل جامعه ماست
Netherlands
مسعود
۰۸:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
تمام خطوط تاکسیرانی پرند 50 تا 70 درصد کرایه اضافه از مسافر میگیرند و تازه چهار نفر هم سوار میکنند و هیچ نظارتی هم وجود ندارد، اعتراض هم بکنی باید پیاده بری چون همه شون اینکار را میکنند، کرایه پرند تا مترو شاهد 7 هزار تومن بود الآن شده 11 هزار تومن.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۸:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
باورتون میشه صبحها که میخام پسرمو ببرم مدرسه برای امتحان آژانس ارزونتر از اسنپ و تپ سیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۱۴:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
همش با آژانس برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
ببینم جرات داری به راننده اژانس بگی برات کوار روشن کنه
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۷:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
همین کارو میکنم اتفاقا !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
یک راننده
۰۸:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
در یک سال گذشته هزینه تعمیر و نگهداری خودرو و همچنین بیمه خودرو و سوخت خودرو افزایش داشته . حالا با این شرایط به اضافه افزایش اجاره خانه و مواد غذایی و حق بیمه تامین اجتماعی ، شما انتظار دارید که کرایه ها ثابت باشه .
Italy
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
کرایه ها خیلی زیاد شده. گران شدن بنزین یکی از عاملان مهم گرانی کرایه ها در کشوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
قشنگ ۱۰۰ درصد افزایش داشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگه ناراحتین سوار نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
بنزین هزار تومن نشده هزار و پونصد شده سه هزار چطور حساب کردی پراید از بیست میلیون شده شصت تا هشتاد میلیون یعنی تمام وسایلش سه تا چهار برابر شده کرایه هم ثابت نیست بالا و پایین میشه بعدم کرایه سی تومنی مال تهرانه من تو اهوازم مسیر دور بین ده تا دوازده تومنه از گرمای هوا هم برات نگم بهتره که زدن کولر هزینه هارو بیشتر می کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگه افزایشی باشه میره توو جیب شرکت نه راننده بدبخت
قبل گرونی بنزین به طور مثال واسه هر ساعت 30 هزار تومن سود خالص میموند واسه راننده. الان واسه هر ساعت 20 هزار تومن سود خالص میمونه.
حالا خدا نکنه بخوای بری تعمیر گاه
اگه قبلا پول 5 روز کارتو واسه تعمییر میدادی
الان پول 15 روز کارتو واسه تعمییر باید بدی
عملا راننده اینترنتی به خاک سیاه نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ساعتی 20 تومن خالص کمه؟
حقوق استاد دانشگاه همینه دوست محترم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
استاد دانشگاه انقد میگیره ؟
فکر کنم توو دهه 80 زندگی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۸:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اگه توو ماه یبار ماشین به تعمییر بیفته چند روز فدا میشه ؟
اگه خدایی نکرده دو بار به تعمییر بیفته چی؟
اون ماهی که چول بیمه پرداخت میشه چه اتفاقی میفته؟
و..........
الان همه دارن زجر میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام
قیمت ها فوق العاده گرون شده، به طوری که تاکسی تلفنی از اسنپ ارزون تره برام!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خب نظارت نباید باشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۰۵:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
افزایش نامتعارف!!!!دیگه تو چی افزایش متعارف داریم اصلا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
چی میگید بابا؟؟؟
عادت کردید ب مفت سوارشدن
شما یه مسیرو ک آژانس ۵۰تومنه ۲۰تومن با تاکسی اینترنتی میرید اونم تو ترافیکو همه چی
حالا افزایش قیمت جزئی نامتعارفه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
تازه اگه صددرصد هم رفته باشه بالا هنوز کمه ملت فک میکنن ماشین اون راننده کاه میسوزه استهلاکم نداره ،از قبل سال لوازم یدکی های ماشین سه چهار برابر افزایش قیمت داشت یه پونصدی رو کرایه ها نیومد هیچکی هم صداش در نیومد خدا نکنه ۵۰۰ تومن بکشن رو کرایه ها فردا صبحش تیتر اول خبراس
Iran (Islamic Republic of)
یک هموطن
۰۳:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
بابا ما راننده های تاکسی های اینترنتی با سیلی صورتمون رو سرخ نگه داشتیم.به خدا هزینه های زندگی و تعمیر و اصحلاک ماشینها بالاست.از آخر اسفند تا امروز هزار تومن هم مبلغی بابت سهمیه به راننده های بدبخت ندادن.فقط داریم بنزین سه هزار تومنی میزنیم.به خدا کرایه ها پایینه،اکثر مسافرا خودشون میگن کرایه هاتون خیلی پایینه.همه(مترو،تاکسی خطی،گردشی،اتوبوس و...) کرایه هاشون رو گرون کردن جز تاکسی های اینترنتی.
به ماها رحم کنید.ما هم تو این مملکت داریم زندگی میکنین.مدیرای اسنپ و تپسی که عین خیالشون نیست.فقط فکر کمیسیونهاشون هستن که هی ببرن بالا و آنی از حساب راننده کم کنن.
به خدا شرمنده زن و بچه هامون هستیم.
شغل بهتری باشه کی حاضره تو این گرونی با این کرایه های پایین برای... کار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اگر نمی صرفه کارنکن . لطفاً
Germany
ناشناس
۰۳:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
نوش جوووووونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
مشهد راننده اسنپ یعنی مفت بر یعنی بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۱:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
جیب خالی و پز عالی،هرکس نمیتونه سوار نشه حتی اگه کرایه ها رو دوبرابرم کنن بازم کمه با این وضعیت سوخت و لوازم یدکی خودرو و هزینه تعمیرات
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۰:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگر مسافر4حذف بشه به نفع راننده تاکسی نمیتونه باشه؟ وزن و...
آخرین اخبار