نفرات برتر جشنواره‌های مجازی فرهنگی و هنری با موضوع مبارزه با کرونا در بهبهان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: نفرات برتر جشنواره‌های مجازی فرهنگی و هنری با موضوع مبارزه با کرونا در بهبهان معرفی شدند.

او افزود: سلسله جشنواره‌هایی که با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در زمینه پویش در خانه می‌مانیم در بهبهان برگزار شد، با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

شجاعی بیان داشت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره‌های مجازی فیلم و عکس، دوبله و دابسمش، نویسندگی، شاهنامه خوانی و نقالی به صورت مجزا بررسی و پس از داوری از سوی اساتید حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، در هر بخش ۳ نفر بعنوان برگزیده معرفی شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ادامه داد: در جشنواره فیلم و عکس، محسن زکی نژاد، علی ابراهیمی و رضا صادقی در بخش فیلم و در بخش عکس، رضا حسین نژاد، فاطمه بهبهانی و مهدی حسن زاده بعنوان برگزیده معرفی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در جشنواره دوبله و دابسمش، محمد علی زاده، آرین نژاد تقوی، زهرا یوسفی، در جشنواره نویسندگی، حسین قنبری، شیدا محسنی، روژان شریفی و در جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی، المیرا محسنی نسب و علی رضا جوادی نیا بعنوان نفرات برتر شناخته شدند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.