نمایش شلیک به خمپاره خانه جوان شوشتر در ابتدای اسفندماه آماده اجرای عمومی بود که به علت شیوع بیماری کرونا اجرای آن به سال بعد موکول شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمایش «شلیک به خمپاره» به نویسندگی هاشم مهری و کارگردانی محمدعلی غلامحیدر کاری از خانه جوان شهرستان شوشتر که قرار بود از ابتدای اسفندماه ۹۸ در پلاتو خانه جوان شوشتر به روی صحنه برود به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تالار‌های نمایشی در کشور، اجرای عمومی خود را در سال جدید و با رفع این بیماری و بازگشایی سالن‌های نمایش آغاز خواهد کرد.

در این نمایش محسن موذن زاده، مهدی پژوهش، زهرا قمر، سکینه نظری، محمدحسین حاجی پور و محمدعلی غلامحیدر به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش با موضوع آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد بوده و روایت مرد معتادی را به تصویر می‌کشد که خانه اش در طرح شهری قرار گرفته و باید از سوی شهرداری خریداری شود و ماجرا‌هایی در فروش و هزینه نمودن پول خانه اش دارد.

سایر عوامل نمایش نرگس افراسیابی (دستیار کارگردان)، محمدرضا غلامحیدر (نور پرداز) و فرزانه حکمت فر (صحنه پرداز) هستند.

این نمایش با کمک خانه جوان شوشتر و با همکاری دفتر انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.