هفته سی و یکم فوتبال باشگاه‌های آلمان (بوندسلیگا)، امروز (شنبه) با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و یکم فوتبال بوندسلیگای آلمان امروز (شنبه) با انجام ۶ مسابقه ادامه پیدا می‌کند. بایرن مونیخ در صورت پیروزی مقابل مونشن گلادباخ و شکست دورتموند برابر فورتونا دوسلدورف برای هشتمین بار پیاپی، قهرمان بوندسلیگا خواهد شد.

دورتموند - فورتونا دوسلدورف (ساعت ۱۸:۰۰)

دیدار تیم‌های فورتونا و دورتموند در ورزشگاه اسپریت آرنا (دوسلدورف) برگزار خواهد شد. تیم فورتونا با ۲۸ امتیاز، شانزدهم است و در جنگ برای بقا در بوندسلیگا قرار دارد. بورسیا دورتموند هم با ۶۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و از شانس بسیار پایینی برای قهرمانی برخوردار است.

خبر خوب برای دورتموند رهاشدن مارکو رویس و ارلینگ هالند از بند مصدومیت است. در صورتی که لوسین فاوره سرمربی زنبور‌ها در استفاده از این ۲ بازیکن ریسک نکند، شاهد حضور مثلث سانچو، برانت و هازارد در خط حمله خواهیم بود.

نگاه مونیخی‌ها به دوسلدورف برای برپایی جشن قهرمانی

فورتونا دوسلدورف در ۸ دیدار قبلی خود برابر ۵ تیم برتر بوندسلیگا هیچ امتیازی کسب نکرده است. در این تیم، اما روون هنینگز عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است و فقط لواندفسکی (۳۰)، ورنر (۲۵) و سانچو (۱۷) در این فصل گل‌های بیشتری نسبت به هنینگز (۱۴) به ثمر رسانده اند.

در طرف مقابل تیم دورتموند در ۸ بازی از ۹ دیدار قبلی خود در بوندسلیگا پیروز شده است. لوکاس پیژچک برای دویست و پنجاهمین بار پیراهن زنبور‌ها را در این بازی به تن خواهد کرد.

گفتنی است، در بازی رفت دورتموند با ۵ گل حریف خود را شکست داد.

وولفسبورگ - فرایبورگ (ساعت ۱۸:۰۰)

در یکی از بازی‌های مهم این هفته بوندسلیگا تیم‌های ششم (وولفسبورگ) و هشتم (فرایبورگ) جدول، به رقابت خواهند پرداخت.

این بازی از آن جهت اهمیت زیادی دارد که این ۲ تیم رقابت سختی برای گرفتن سهمیه لیگ اروپای فصل بعد دارند. وولفسبورگ ۴۵ و فرایبورگ ۴۱ امتیاز دارند، بنابراین فاصله آن‌ها در جدول فقط ۴ امتیاز است.

نگاه مونیخی‌ها به دوسلدورف برای برپایی جشن قهرمانی

تیم فرایبورگ در ۱۱ بازی از ۱۲ دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ آلمان، پیروز نشده است. آن‌ها نمی‌توانند از مانوئل گولد به علت مصدومیت در این بازی بهره ببرند.

در سوی دیگر تیم وولفسبورگ در این مسابقه، ویلیام، ایگناسیو کاماچو و اوتاویو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این تیم در ۵ بازی قبلی خود در بوندسلیگا سینوسی عمل کرده و بازی‌های خود را یکی در میان پیروز شده است.

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه ولکس واگن آرنا (وولفسبورگ) برگزار می‌شود.

پادربورن - وردربرمن (ساعت ۱۸:۰۰)

در دیگر بازی این هفته ۲ تیم انتهای جدولی پادربورن و وردربرمن به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در استادیوم بنتلر آرنا (پادربورن) برگزار می‌شود.

پادربورن با ۲۰ امتیاز در رده آخر بوندسلیگا قرار دارد. این تیم ۱۱ بازی قبلی خود در لیگ را پیروز نشده است. آن‌ها لوکا کیلیان را به علت مصدومیت، هونمایر و مامبا را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

نگاه مونیخی‌ها به دوسلدورف برای برپایی جشن قهرمانی

در طرف مقابل، وردربرمن با ۲۸ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول قرار دارد و در صورت عدم کسب پیروزی از شانس کمی برای بقا در بوندسلیگا برخوردار است. این تیم ۲ دیدار آخر خود را برابر وولفسبورگ و آینتراخت شکست خورده است. آن‌ها عمر توپراک، پیزارو و شاهین را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهند داشت.

لازم به ذکر است در بازی رفت، پادربورن با تک گل اسون میچل برنده شد.

هرتابرلین - آینتراخت فرانکفورت (ساعت ۱۸:۰۰)

تیم هرتا با ۳۸ امتیاز در رده نهم بوندسلیگا قرار دارد. این تیم ۱۱ بازی از ۱۲ دیدار اخیر خود برابر آینتراخت را نباخته است. آن‌ها نمی‌توانند در این مسابقه از توماس کرافت و متیو لکی به دلیل مصدومیت استفاده کنند.

در طرف مقابل آینتراخت فرانکفورت با ۳۵ امتیاز در جایگاه یازدهم فوتبال باشگاه‌های آلمان قرار دارد. این تیم بعد از شکست در نیمه نهایی جام حذفی مقابل بایرن مونیخ به دنبال پیروزی در این دیدار است. آن‌ها سباستین روده را به دلیل اخراج در بازی قبل، به همراه نخواهند داشت.

نگاه مونیخی‌ها به دوسلدورف برای برپایی جشن قهرمانی

در بازی رفت، هرتابرلین با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. الکساندر اسواین هر ۲ گل نماینده پایتخت را به ثمر رساند.

گفتنی است، این بازی در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد.

کلن - یونیون برلین (ساعت ۱۸:۰۰)

در دیگر بازی این هفته فوتبال باشگاه‌های آلمان، تیم کلن در ورزشگاه راین انرژی میزبان یونیون خواهد بود.

کلن با ۳۵ امتیاز در رتبه دوازدهم بوندسلیگا قرار دارد. این تیم ۶ بازی آخر خود در لیگ را نبرده و حاصل کار آن‌ها ۳ باخت و ۳ تساوی بوده است. آن‌ها نمی‌توانند از مارسل ریسه به علت مصدومیت در این مسابقه استفاده کنند.

در سوی دیگر، یونیون برلین با ۳۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم بوندسلیگا قرار دارد. این تیم هم در ۶ بازی آخر خود در لیگ آلمان پیروز نشده است. شرالدو بکر و روبرت آندریچ به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت قادر به همراهی تیم پایتخت نشین آلمان نیستند.

نگاه مونیخی‌ها به دوسلدورف برای برپایی جشن قهرمانی

در بازی رفت، یونیون با ۲ گل به برتری رسید. سباستین اندرسون گل‌های این تیم را وارد دروازه حریف کرد.

بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ (ساعت ۲۱:۰۰)

تیم بایرن مونیخ در غیاب لواندفسکی بهترین گلزن و مولر بهترین پاسور بوندسلیگا به مصاف گلادباخ خواهد رفت. این ۲ ستاره مونیخی‌ها به علت محرومیت در این دیدار، غایب خواهند بود. تیم گلادباخ نیز بدون آلاسان پله بهترین گلزن خود کار سختی را مقابل بایرن دارد.

تیم بایرن مونیخ با ۷۰ امتیاز صدرنشین بی بدیل بوندسلیگا است. این تیم در ۳۰ بازی اخیر، ۹۰ گل به ثمر رسانده است و بهترین آمار را در این تعداد بازی در اختیار دارد. آن‌ها ۹ دیدار آخر خود در لیگ را پیروز شده اند.

در طرف مقابل، گلادباخ در ۵ دیدار آخر خود مقابل بایرن ۳ پیروزی کسب کرده است. آن‌ها بهترین آمار در بین تمام تیم‌های بوندسلیگا برابر بایرن مونیخ را در اختیار دارند.

نگاه مونیخی‌ها به دوسلدورف برای برپایی جشن قهرمانی

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه آلیانس آرنا (مونیخ) برگزار می‌شود و بایرن در بازی رفت مقابل گلادباخ با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. رامی بن سبینی هر ۲ گل گلادباخ را در این بازی به ثمر رساند. ایوان پریشیچ هم تک گل بایرن را در آن مسابقه وارد دروازه حریف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار