امام جمعه مشهد مقدس گفت: خانواده‌ها در تنگنای «اجاره مسکن» گرفتار شدند، از دولت انتظار داریم در جهت تعدیل و پیش‌گیری از ارتقای اجاره مسکن اقدام جدی انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد مقدس در پانزدهمین «خطبه مجازی» جمعه ۲۳ خرداد ماه در حرم امام رضا (ع) گفت: خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر در تنگنای اجاره مسکن گرفتار شدند، از دولت محترم، انتظار داریم اقدام جدی در جهت تعدیل و پیش‌گیری از ارتقای اجاره مسکن انجام دهند.

او افزود: مدیریت ناهنجار مسکن در دوره‌های قبل را جبران کنید که نتیجه آن مدیریت، افزایش ۴۵۰ درصدی قیمت مسکن از مرداد ۹۲ تا امروز بود.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: رزمایش مواسات، بالاترین مصداق اطعام مسکین و معیار ارزش‌گذاری الهی است، امیدواریم نمایندگان انقلابی مجلس مسئله اجاره مسکن را به‌عنوان مورد ضروری بررسی کنند.
 

آیت الله علم الهدی بیان کرد:  استکبار غرب و آمریکایی، مولود نظام سرمایه‌داری است انسان‌های مستضعف کره زمین از جنایت این استکبار به تنگ آمده‌اند کار به‌جایی رسیده که مردم به پا خواسته آمریکا، مجسمه کریستوف کلومب را در آمریکا به آتش کشیدند.

او تصریح کرد: این حرکت نشان از یک پیام و قیام در خصوص براندازی یک استکبار قطعی و ریشه استکبار دارد کریستوف کلومب کاشف قاره آمریکا بوده که مسئله استکبار نژادی در آمریکا را به وجود آورد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.