سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از تشکیل اولین جلسه هماهنگی کارگروه شناسایی در ستاد اجرایی مقابله با کرونا شهرستان آبادان خبرداد.

نجمه سید آقا میری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: مطابق دستورالعمل ١٦ ماده‌ای ابلاغی از سوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان، کارگروه شناسایی بیماران کرونا اعم از ناقلین بدون علامت و نیازمند به درمان، دیروز  به صورت فوری تشکیل جلسه داد تا با ایجاد هماهنگی لازم بین اعضا و تدوین فرایند عملیاتی، اجرای دستورالعمل ابلاغی آغاز شود.

او  افزود: یکی از مصوبات مهم این جلسه تعیین نوع قرنطینه‌ی الزامی توسط مرکز بهداشت برای بیماران و افراد ناقل بنا به شرایط هر فرد شامل: بستری در بیمارستان، مرکز نفس و یا در منزل بود و همچنین اختصاص یک خط تلفن ۴ رقمی به کارگروه شناسایی توسط مخابرات شهرستان جهت پیگیری شکایات مردمی یکی دیگر از مصوبات این جلسه است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه همچنان اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط افراد بهترین راه مهار این بیماری نوظهور است اعلام کرد : اطلاعات تکمیلی مصوبات و برنامه‌های اجرایی از طریق مرکزبهداشت و فرمانداری ویژه شهرستان آبادان به اطلاع عموم همشهریان عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.