فرماندار ویژه آبادان گفت: تغییر نام كميته و واژه‌ها خللی در کار ما ایجاد نمی‌کند، اراده بنده و همكارانم مبارزه قاطع با ابعاد مختلف كرونا در آبادان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در واکنش به تکذیبیه مطرح شده در خصوص عدم تشکیل پلیس کرونا در آبادان گفت: مصوبه ۱۶ ماده‌ای شورای تامین در خصوص تشکیل پلیس کرونا در آبادان قطعا اجرایی می‌شود و این اقدام برای ما حفظ سلامت مردم آبادان بسیار مهم است.

او ،  افزود: تغییر نام كميته و واژه‌ها خللی در کار ما ایجاد نمی‌کند، اراده بنده و همكارانم مبارزه قاطع با ابعاد مختلف كرونا در آبادان است و اين وظيفه دقيقا در عمل به عبارتی است كه كل واژگان آن شكست كرونا را بشارت می‌دهد و با هشتگ #کرونا را شکست می دهیم در سطح ملی مشخص شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، با اشاره به اینکه استفاده يا استفاده نکردن  از الفاظ خاص مانع اراده راسخ ما و مردم در مقابله با كرونا نخواهد شد اضافه کرد: استفاده از لفظ پليس در حوزه ساختمان و در حوزه نظام مهندسی و حوزه سلامت و ... مرسوم است.

موسوی با بیان اینکه ما هيچ اصراری بر استفاده الفاظ خاص نداريم و به حول قوه الهی در پاسداری از سلامت مردم با قدرت، اصول تعيين شده در دستورالعمل ابلاغی و اعلام شده كميته مذكور را انجام و عملی می‌کنیم ادامه داد: ایمان داریم كه در همدلی و وحدت بين مردم و مسئولان برای مبارزه با  ويروس کرونا بايد حتما اراده مقابله وجود داشته باشد و تمرد از قوانين و مقررات و شانه خالی كردن از تكاليف قانونی برای هر شخصی ايجاد مسئوليت خواهد کرد.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: اين امر كه كلمه امنيت بخش (پليس) در تركيب كميته اجرایی باشد يا نباشد، تفاوتی ندارد، همچنین ما مردم را از تصميمی كه در مبارزه با كرونا و مقابله با قانون‌شكنان گرفتيم دلسرد و منصرف نمی‌کند.

موسوی ادامه داد: با اطمينان می‌گویم در تركيب اين كميته چه لفظ پليس را داشته باشد يا نباشد حتما پليس هم ماموريت‌های محوله را با قدرت انجام می‌دهد.

او به انجام قطعی مصوبه شانزده‌گانه تشکیل پلیس کرونا در آبادان اشاره کرد و گفت: كميته مذكور، با نام (ستاد اجرايی مقابله با كرونا) و با همان تركيب اعلامی و مسئوليت‌ها و همان مواد شانزده‌گانه وظايف و ماموريت‌های محوله را با قاطعيت و بدون فوت وقت در آبادان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.