سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری از آماده‌سازی برنامه مسابقات بین‌المللی خبر داد.

IWF در حال آماده‌سازی برنامه مسابقات وزنه‌برداری/ احتمال برگزاری رقابت‌ها به صورت آنلاینبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری، اورسلا پاپاندرا سرپرست فدراسیون جهانی (IWF) با ارسال پیامی به وزنه برداران، مربیان  و فدراسیون‌های عضو گفت: امیدوارم هر کسی که این پیام را دریافت می‌کند سلامت باشد. به عنوان یک ورزشکار و مربی، با ورزشکارانی که دشواری‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، ابراز همدردی می‌کنم.  اصلاح سیستم کسب سهمیه المپیک توکیو را که به تایید کمیته بین المللی المپیک رسیده است منتشر کردیم و حالا منتظر آماده شدن  برنامه کامل رقابت‌ها هستیم.

او گفت: کمیسیون بین قاره‌ای اواسط ماه ژوئن میلادی نشستی خواهد داشت و در آن، برنامه ریزی اولیه برای مسابقات سال آینده انجام می‌شود. حتی فرصت برگزاری رقابت آنلاین وجود دارد، اما هیچ چیزی نمی‌تواند رقیب وزنه زدن روی تخته مسابقات باشد.

سرپرست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ادامه داد: در خدمت ورزشکاران و وزنه برداری هستم و هدف اصلی من در فدراسیون جهانی ایجاد سازمانی است که شایسته ورزشکاران و فدراسیون‌های ملی عضو باشد. همچنین می‌خواهیم جایگاه وزنه برداری را در المپیک حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار