معاون فرماندار ماهشهر از بررسی مدیریت پسماند در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم آریازنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بررسی مدیریت پسماند از عملکرد مثبت اداره محیط زیست، بهداشت، شهرداری بندر ماهشهر شهر در جمع آوری و مدیریت پسماند‌های عفونی تقدیر و تشکر نمودو گفت:  عملکرد شهرداری بندرماهشهر رضایت بخش است.

او  به عملکرد ضعیف و ناکارآمدی سازمان منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر در احداث جایگاه پسماند و تحویل زمین اشاره نمودو  بیان داشت: یک هفته به دست اندرکاران منطقه ویژه اقتصادی مهلت داده شد که پیگیر‌های لازم درخصوص راه اندازی جایگاه پسماند‌های صنعتی انجام پذیرد که در صورت همکاری نکردن واقدام به موقع، موضوع از دستور کار محیط زیست و منابع طبیعی خارج شود و اعمال قانون صورت می‌بپذیرد.

معاون فرماندار بندر ماهشهر خواستار تشکیل کارگروه مشاغل مزاحم به محوریت فرمانداری شد. تا نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم و مدیریت کردن ویروس کرونا اقدام اساسی معمول گردد.

این مقام مسئول گفت: پسماند‌های شهری و عفونی به لحاظ ارتباط مستقیم با سلامتی مردم، باید به شدت و جدیت مدیریت و نظارت شود و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.