دهقانی گفت:طبق بررسی های انجام شده در ماجرای خودکشی یک کارگر شرکت نفت، هیچ قصوری در تعهدات پیمانکار صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تورج دهقانی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در خصوص ماجرای خودکشی کارگر پیمانکار این شرکت تصریح کرد: از شنیدن این موضوع بسیار متاثر شدیم و به سرعت موضوع را بررسی کردیم. با وجود اینکه این شخص از نیروهای پیمانکاران فرعی و رده چندم شرکت بودند اما به صورت مستقیم به این موضوع ورود پیدا کردیم تا این مسئله به طور کامل ریشه یابی شود.

او ادامه داد: طبق اطلاعاتی که در خصوص نحوه پرداخت حقوق به این فرد از پیمانکار مربوطه کسب کردیم مشخص شد همه حقوق این کارگر تا پایان سال به طور کامل پرداخت شده است اما وی از ابتدای امسال برای کار به شرکت مراجعه نکرده و در اردیبهشت ماه که مجدد برای کار مراجعه کرده پیمانکار به خاطر مسائل انسان دوستانه وی را پذیرفته است.

دهقانی گفت: از زمان شروع به کار این فرد تا کنون حدود یک ماه و چند روز می گذرد و هنوز زمان پرداخت حقوق این ماه فرا نرسیده بود. طی این بررسی مشخص شد هیچ دیرکردی در پرداخت حقوق نبوده و این موضوع مورد تایید نیست.

او افزود: این موضوع ابعاد مختلفی دارد که از سوی سایر دستگاه ها هم پیگیری می شود. شرکت توسعه نفت باز هم پیگیری خواهد داشت اما تا کنون آنچه مشخص شده قصوری در تعهدات پیمانکار صورت نگرفته و حقوق این ماه این فرد در شرف پرداخت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد خطیبی
۲۳:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام
این خودکشی حال و روز و عذابی هست که کارگران شرکتی دارن.
من یکی از پرسنل شرکتی فرودگاه هستم . بیشتر زحمت و بار اجرایی فرودگاه دست ما کارگران شرکتی هست ولی حقوق ۷ و ۸ میلیونی و مزایای انچنانی برای پرسنل بی تجربه و تنبل اداره است .
من درک می کنم حال اون کارگر بدبخت رو چرا که اینقدر از این بی عدالتی ها فشار روی ما کارگران شرکتی است که اگر هم خودکشی نمی کنیم ولی هزار بار میمیریم و زنده میشیم .
آخرین اخبار