مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۲ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰ تن کود شیمیایی در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۵۰ تن کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در بازرسی از ۲ کامیون خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان زرین دشت هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه کامیون حامل بار کود شیمیایی مشکوک و با هماهنگی مرجع قضائی آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۵۰ تن کود شیمیایی مظنون به قاچاق و بدون مجوز و بارنامه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف پراید حامل کالای مظنون به قاچاق

در بازرسی از یک سواری پراید کالای مظنون به قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرگرد محمدصالح امینی فرمانده یگان تکاوری استان فارس بیان کرد: ماموران یگان تکاوری استان فارس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پراید مظنون شدند.

او تصریح کرد: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، یک هزار و ۸۹۰ عدد گلس سرامیکی، سیم شارژر و بک کاور مظنون به قاچاق کشف کردند.

فرمانده یگان تکاوری استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

پژو ۴۰۵ حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک پژو ۴۰۵ و کشف ۵۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران انتظامی پاسگاه رستاق این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، میزان ۵۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، هشدار داد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کازرون، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از هماهنگی قضائی، با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های اطلاعاتی، سارق را در یکی از محلات شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار