سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز، از فعالیت بیش از ۱۰۰ کارگروه ارتقاء شاخص کنکور و ارتقاء میانگین نمره نهایی در مدارس خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز گفت: بیش از ۱۰۰ کارگروه ارتقاء شاخص کنکور و ارتقاء میانگین نمره امتحانات نهایی در مدارس فعالیت می کنند.

او با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی مبتنی بر عدالت محوری بیان داشت: در زمینه ارائه خدمات آموزشی جهت ارتقاء شاخص کنکور ناحیه و ارتقاء میانگین نمره نهایی پایه دوازدهم، در هر یک از مدارس متوسطه دوم ناحیه ۴ اهواز ۳ کارگروه متشکل از نیرو‌های توانمند، صاحبنظر و دلسوز راه اندازی شد.

چنانی ادامه داد: این سه کارگروه با عناوین کارگروه آموزش و تولید محتوا، کارگروه مشاوره و برنامه ریزی و کارگروه اطلاع رسانی با هدف ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم فعالیت می‌کنند و در مجموع بیش از صد کارگروه در کل مدارس متوسطه ناحیه در حال فعالیت هستند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز افزود: یکی از شرایط لازم برای یک جامعه متعالی، پویا و توسعه یافته دستیابی به عدالتی پایدار است لذا یکی از بحث‌های استراتژیک نظام آموزشی، بحث عدالت آموزشی است که در سند تحول بنیادین بعنوان یکی از راهبردی‌های اصلی شناخته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ناحیه ۴ اهواز با تعیین اولویت‌های کاری و تشکیل کارگروه‌های مذکور علاوه بر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به کل جامعه دانش آموزی دوازدهم ناحیه، بصورت ویژه و خاص به دانش آموزان مدارس مناطق کم برخوردار توجه کرده و با ارائه راهکار‌ها و اتخاذ تدابیر لازم در حال خدمت رسانی به این دانش آموزان عزیز هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.