نکات ضروری شرکت در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اعلام شد

نکات ضروری شرکت در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس از سوی دبیر کمیته انتصاب مدیران مدارس ناحیه ۴ اهواز اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز نکات ضروری شرکت در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را اعلام کرد.

عارف چنانی دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدلیل شیوع کروناویروس گفت: آزمون کتبی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بصورت آنلاین و با استفاده از تلفن همراه در مورخ ۲۶خرداد ماه ساعت ۹ تا ۱۱صبح برگزار می‌شود.

او افزود: شرکت کنندگان در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه چهار اهواز در بازه زمانی ۱۷تا ۲۲خرداد ماه واردپنل شخصی خود درسامانه ltms شده و در بخش راست پنل، ضمن کلیک گزینه تغییر رمز، در پنجره ظاهر شده شماره موبایل خود را وارد و ثبت کنند.

چنانی بیان داشت: در روز آزمون در بازه زمانی ۹تا ۱۱صبح داوطلب از طریق تلفن همراهی که اعلام کرده است، وارد سایت ltms.medu.ir شده و روی آیکون انتخاب و انتصاب مدیران کلیک کرده و پس از ورود نام کاربری و رمز خود (همان کد پرسنلی و رمز LTMS) وارد آزمون شود.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز از کلیه شرکت کنندگان در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران خواست تا از طریق سامانه ltms پیگیر آخرین اطلاعیه‌ها در رابطه با فرایند باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار