فرماندار بهبهان گفت: باید پروتکل هارا رعایت کنیم تا از دوران پیک کرونا خارج شویم چراکه مانند تمام دنیا ما نیز نمی توانیم مجددا به محدودیت‌ها برگردیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان گفت: مثل تمام دنیا ما نیز نمیتوانیم مجددا به محدودیت‌ها برگردیم، بنابراین باید پروتکل هارا رعایت کنیم تا از دوران پیک کرونا ویروس خارج شویم و ادامه قرنطینه باعث آسیب زدن بسیار شدید و غیرقابل جبران به اقتصاد و بازار شهرستان می‌گردید.

او افزود: از این رو با رعایت پروتکل‌ها تصمیم به باز نمودن قرنطینه کردیم و راهی جز رعایت کردن بهداشت فردی نداریم و تمام تلاشمان این است که تا شروع پاییز با کنترل کرونا از همزمانی آن با انفولانزا پیشگیری کنیم.

زمانی اصل بیان داشت: از شهروندان می خواهیم مراسمات شادی و عزا را محدود کنند، در این مسیر به شدت به همکاری و همیاری شهروندان نیازمندیم.

فرماندار شهرستان بهبهان تصریح کرد: عید فطر استان خوزستان را به چالش کشیدو ادارات ملزم هستند تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با پیگیری استاندار و شورای آموزش و پرورش استان امتحانات پایه نهم غیر حضوری شد، امتحانات پایه دوازدهم نیز با رعایت تمام جوانب و سختگیری‌های بهداشتی و رعایت تمام پروتکل‌ها برگزار گردید.

این مقام مسئول ادامه داد: روز چهارشنبه در ستاد کرونای استان تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد که ان شاءالله اطلاع رسانی خواهد شد همچنین خبر رسیده است که برخی ادارات برای حضور و غیاب از دستگاه انگشت زن استفاده می‌کنند که به ان‌ها تذکر شدید دادیم.

او گفت: شهرداری‌های ما ملزم به فعال نمودن مجدد اطلاع رسانی و حساس نمودن مردم شده اند تا کرونا را تمام شده فرض نکنند و آرامستان‌ها کماکان تعطیل هستند و مراسمات عزاداری، تالار‌ها و دیگر مکان‌های تجمع نیز نباید فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.