سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: تعمیرات میاندوره‌ای در واحد شماره ۲ این نیروگاه انجام شد و این واحد به شبکه برق سراسری کشور پیوست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فربد قیصری پور سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ این نیروگاه بدلیل شکست پره استیج ۳۷ و ۳۸ و تعویض روتور توربین LP رزرو، از مدار شبکه سراسری برق خارج و عملیات تعمیرات آن آغاز شد.

او با بیان اینکه عملیات تعمیر آن از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز گردید، افزود: با تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی، این واحد تولید برق مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

قیصری پور اظهار داشت: علیرغم شرایط حاکم بر استان خوزستان و شیوع گسترده ویروس کرونا و همچنین دمای بالای هوا در واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ نیروگاه، عملیات تعمیرات بر روی توربوفیدپمپ، فن ریسرکوله بویلر، کندانسور و برج خنک کن انجام شد و این واحد تولیدی به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز بیان کرد: مدیریت نیروگاه رامین با بهره گیری از تخصص وتوان کارکنان وبرنامه ریزی مدون خود تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه پیش بینی شده و همچنین بهبود روند سطح آمادگی واحد‌ها را درسال جهش تولید را نشانه گذاری نموده است که قطعا با تلاش و کوشش مضاعف تلاشگران عرصه تولید برق نیروگاه رامین این اهداف محقق خواهد شد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های حرارتی کشور بوده که سهم بسیار مهمی در تامین و پایداری شبکه برق در جنوب غربی کشور را ایفا می‌کند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.