مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در فروردین ماه امسال، ۶۳۰ هزار و ۷۶۴ مگاوات ساعت انرژی خالص برق در این نیروگاه تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با اجرای تعمیرات میاندوره‌ای و رفع چالش‌های تخصصی در این نیروگاه، سطح آمادگی آن به منظور تقویت تولید انرژی برق پایدار و خدمت رسانی به مردم در تابستان و پیک مصرف برق بهبود یافت، بطوریکه توانست در فروردین سال جاری ۶۳۰ هزار و ۷۶۴ مگاوات ساعت انرژی خالص برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه دهد.

او با اشاره به اجرای تعمیرات میاندوره‌ای واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴، مراحل نهایی تعمیرات نیمه اساسی واحد ۵ و همچنین رفع چالش‌ها و مشکلات فنی سایر واحد‌های نیروگاه طی ماه‌های اخیر، بویژه در فروردین ماه، ارتقاء سطح آمادگی این نیروگاه و تداوم خدمت رسانی به مردم بویژه در فصل تابستان و ایام پیک مصرف برق را مهم‌ترین رویکرد این مجموعه تولیدی عنوان نمود.

محمدی اظهار داشت: با تکیه بر لطف خداوند و اعتماد به دانش و تجربه ارزشمند تلاشگران نیروگاه بتوانیم ضمن تقویت شبکه سراسری برق کشور، تابستانی توام با آرامش را برای مردم شریف به ارمغان آوریم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری ایران است و ضمن تولید و تامین بیش از ۳۰ درصد برق استان خوزستان نقش مهمی در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.