استاندار اردبیل از تسهیل و رفع موانع و مشکلات ۹ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل صبح امروز در بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل گفت: پس از بررسی و تصویب مصوبات کمیته فرعی کارگروه تسهیلات، مسائل و مشکلات ۹ واحد تولیدی شامل نساجی ستاره اردبیل، گونی بافی، پرتو پلاست، نساجی اردبیل، باران فوم، پلی اتیلن، لبنیات و در خصوص تعیین تکلیف بدهی معوق، بلامانع، تمدید تسهیلات و پرداخت تسهیلات، تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور اتخاذ گردید.

او با اشاره به مشکل برخی از واحد‌های معدنی شن و ماسه اظهار داشت: اتخاذ تصمیمات مقتضی در خصوص فعالیت برخی از واحد‌های معدنی شن و ماسه، مستلزم بررسی و کارشناسی‌های لازم است تا براساس آن راهکار مناسب ارائه گردد.

استاندار اردبیل در ادامه تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و در راستای حمایت از جهش تولید و رفع موانع تولید، واحد‌هایی که مشکل دارند بررسی مشکلات آن‌ها بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن تجارت استان در راستای حمایت از شعار سال و تحقق جهش تولید با تمام توان آماده ارائه خدمات به تمامی سرمایه گذاران و واحد‌های تولید و صنعتی در سطح استان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.