نمایندگان مهاجرین افغانستانی مقیم ایران امروز در یک کنفرانس خبری در مشهد تاکید کردند که فضاسازی رسانه‌ای اخیر علیه ایران، توطئه‌ای در راستای اهداف بزرگ استکباری و مخدوش سازی روابط دو ملت است.

 

فضاسازی رسانه‌ای اخیر علیه ایران، توطئه‌ای در راستای اهداف بزرگ استکباری استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تشکل های فرهنگی و اجتماعی مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنجشنبه (۲۲ جوزا/ خرداد) با برگزاری یک کنفرانس خبری در مشهد، ابعاد مختلف رویدادهای اخیر جان باختن تعدادی از مهاجرین را بررسی کردند.

سید احمد موسوی مبلغ مسئول خبرگزاری اطلس، دکتر محمد هاشم عصمت اللهی مشاور رئیس جمهور سابق افغانستان و آیت الله هاشمی ارزگانی از علمای برجسته افغانستان به نمایندگی از نهادهای فرهنگی و تشکل های مهاجرین مقیم ایران در این نشست خبری به گفتگو پرداختند.

نمایندگان مهاجرین ضمن تاکید بر اهمیت تداوم یافتن وحدت و همدلی میان دو ملت ایران و افغانستان، فضا سازی رسانه های غربی در خصوص رویدادهای اخیر را توطئه ای در راستای اهداف بزرگ و کلان استکباری خواندند.

آنها تاکید کردند که رسانه های وابسته به غرب برای پیاده سازی اهداف بزرگ تری که مد نظر دولت های غربی است دست به بزرگنمایی رسانه ای در این خصوص زده اند و در پس این ماجرا توطئه ای بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران جریان دارد.

نخبگان مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران روابط دو ملت ایران و افغانستان را همواره مبتنی بر رافت و ایثار خوانده و افزودند که مخدوش سازی این رابطه حسنه و ایجاد سوء تفاهم، یکی از اهدافی است که توسط این پروژه ها دنبال می شود.

در این نشست خبری همچنین بیانیه تشکل های فرهنگی مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

فضاسازی رسانه‌ای اخیر علیه ایران، توطئه‌ای در راستای اهداف بزرگ استکباری است

انتهای پیام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.