مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان گفت:تا کنون ۳۵۰ کارگاه فنی و صنعتی در مجتمع ۱۸۵ هکتاری صنایع کارگاهی کاشان مسقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی پایواره مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان افزود: بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر انتقال صنف‌های مزاحم به بیرون شهرها، تا کنون ۳۵۰ کارگاه فنی و صنعتی در مجتمع ۱۸۵ هکتاری صنایع کارگاهی کاشان مسقر شدند.

او بیان کرد: ۲۰۰ قواره زمین و ۷۳۴ قطعه نیز در حال حاضر در این مجتمع برای جابه‌جایی به مالکان واحد‌های صنفی واگذار شده است.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان اضافه کرد: ۶۰۰ قطعه زمین هم بنابر اولویت‌های مشاغل مزاحم، آماده واگذاری به این صنف‌ها است، اما در صورتی امور سامان می‌یابد که اتاق اصناف یاری‌گر شهرداری در برابر برخی مقاومت‌ها باشد.

او ساخت و توسعه فضای سبز و نمازخانه را منجمله خدمات جانبی پیش‌بینی شده از سوی شهرداری در مجتمع صنایع کارگاهی عنوان کرد و گفت: تعدادی از واحد‌های صنفی با تاسف در سال‌های گذشته با وجود دریافت زمین از شهرداری، حاضر به نقل مکان نشدند و برخی حتی زمین را به غیر واگذار کردند که برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

پایواره همچنین تصریح کرد: اگر مالکان واحد‌های صنفی برای انتقال همکاری نداشته باشند، می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی با شهرداری برای فسخ قرارداد و برخورد قانونی همراهی کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار