باحضور مدیرعامل شرکت گاز استان عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر شهرضا آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حبیب قاسمی، شهردار شهرضا گفت: بعد از دو دهه از ساخت شهرک صنعتی امیرکبیر کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه گاز و گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر به زمین زده شد و بنابر قول مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مدت سه ماه گاز رسانی به این شهرک صنعتی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه به صورت مشارکتی و با مشارکت شهرداری شهرضا و شرکت گاز استان اصفهان انجام می‌شود تصریح کرد: بنابر برآورد غیررسمی ما ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای انجام این پروژه نیاز بوده که توسط شرکت گاز استان تامین می‌شود.

شهردارشهرضا تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه گازرسانی احداث شبکه گازرسانی به طول ۲۷ کیلومتر دراین شهرک است و برای احداث ساختمان ایستگاه گاز دوماه زمان درنظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به وجود بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ پلاک در این شهرک افزود: ۱۶۰۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی امیرکبیر شهرضا فعال یا در حال احداث هستند.

وی ادامه داد: مجتمع صنایع کارگاهی امیرکبیر در ۲۲۰ هکتار و در سه فاز در راستای رفاه حال شهروندان راه اندازی شد تا کارگاه‌هایی که ایجاد مشکلات صوتی و زیست محیطی در شهر دارند به این شهرک منتقل شوند.

شهردار شهرضا گفت: باتوجه به مالکیت شهرداری امسال ۱۵ میلیارد ریال از بودجه شهرداری برای آسفالت، جدول گذاری وتاسیس دفتر کارگاه جهت رتق وفتق امور اصناف مستقردر نظر گرفته است.

انتهای پیام/ی


۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.