یک نویسنده و اندیشمند آفریقایی به رفتار نانسی پلوسی و سایر نمایندگان کنگره آمریکا خُرده گرفت و از آنان انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز، یک نویسنده و اندیشمند آفریقایی در انتقاد به ظاهرسازی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و سایر نمایندگان دموکرات در زانو زدن برای همبستگی با سیاه‌پوستان گفت مردم آفریقا بچه نیستند که فریب نمایش‌های ضدنژادپرستی و فضیلت طلبی شما را بخورند. مردم آفریقا بچه نیستند ظاهرسازی نکنيد.

این نویسنده با نام «Obianuju Ekeocha» افزود دموکرات ها! شما صبر نکردید ببینید این چیزی که به گردنتان آویزان کردید یک یونیفورم آفریقایی نیست، بلکه یک شال مربوط به مردم غناست.

وی در ادامه افزود شما با مردم آفریقا مانند بچه رفتار نکنید. این لباس ها و سنت هایی که ما داریم برای ما معنادار است. من می دانم که شما به ما نگاه می کنید و می گویید «اوه، شما آفریقایی ها خیلی بانمک هستید، لباس و غذایتان جالب است». اما باید بگویم برخی از این لباس ها و الگوها و رنگ ها و بافت هایی که ما داریم برای ما معنادار است. چرا شما در نمایش ضدنژادپرستی یا نمایش فضیلت خود از اینها استفاده می‌کنید!؟ چرا شما از لباس غنایی برای به نمایش گذاشتن فضیلت خود استفاده می‌کنید؟ بس کنید! ما بچه نیستیم! آفریقایی ها بچه نیستند! سنت ها و فرهنگ ما را به خودمان واگذار کنید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
یکی از یکی بدترن....پلوسی از ترامپ کثیف تر..بایدن از هر دوتا بدتر
آخرین اخبار