فرمانده سپاه پلدختر گفت: ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،منصور کریمی فرد فرمانده سپاه پلدختر گفت: ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

 سرهنگ پاسدار منصور کریمی فرد  اظهار داشت: در اجرای سه مرحله کمک مومنانه تعداد ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

اواضافه کرد: همچنین علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، ۱۰ بسته بهداشتی به ارزش ۴۰ میلیون تومان ل در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه پلدختر با اشاره به حمایت بسیج از اقدامات بهداشتی شبکه بهداشت گفت: چهار تیم مراقبتی با مشارکت مرکز بهداشت، خدماتی از قبیل تامین مایحتاج زندگی و ضدعفونی منازل را انجام دادند و به صورت شبانه روز برای خدمت رسانی همکاری لازم را داشتند.

سرهنگ کریمی فرد تصریح کرد: بسیج در دو مرحله غربالگری در شهرستان را انجام داده و ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی جهت کنترل تردد ها انجام شد و علاوه بر همه این موارد، اصناف هم در این راستا با تعطیلی مغازه های غیر ضروری خود همکاری خوبی داشتند.

او با اشاره به تولید ۱۰۰هزار ماسک توسط کارگاه ها افزود: تعداد ۸۵هزار ماسک برای کادر درمان و ۱۵ هزار ماسک هم به صورت رایگان در بین عموم مردم توزیع شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار