در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین مصوب شد که تا یک ماه آینده برای دو کارخانه ریسندگی استان تصمیم گیری نهایی انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یکی از دستورات جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین بررسی وضعیت دو کارخانه پوشینه بافت و فر نخ بود که مصوب شد با تشکیل کارگروهی وضعیت این کارخانه‌ها ارزیابی و ظرف یک ماه آینده تصمیم گیری نهایی برای آن‌ها انجام شود.

قاسمی دادستان قزوین درباره تغییر کاربری اراضی که دستور کار دیگر این جلسه بود، گفت: پیشگیری بهترین راه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز است.

قاسمی با بیان اینکه افراد غیر بومی عامل بسیاری از تغییر کاربری‌ها هستند، ادامه داد: ایجاد گشت‌های مشترک در برخورد با متخلفان نقش موثری دارد.

حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری هم در این جلسه گفت:مسئولان به وظایف خود در برخورد با متخلفان ساخت و ساز در اراضی کشاورزی عمل کنند و منتظر برخورد قضایی نباشند.

او در ادامه اعتیاد را یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: باید درباره کوچکترین کوتاهی در در قیامت پاسخگو باشیم.

حبیبی معاون سیاسی امتیتی استاندار هم با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد گفت: متاسفانه اعتیاد از سنتی به صنعتی تبدیل شده است و سوداگران دراین زمینه سود سرشاری به دست می‌آورند.

او اضافه کرد: متاسفانه سن اعتیاد کاهش و ورود مواد مخدر به مدارس و دانشگاه‌ها افزایش یافته است و اولویت با پیشگیری ست.

انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.