تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی در ۲۴ساعت گذشته به ۸۲۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در  ۲۴ساعت گذشته از بین ۱۷۶ آزمایش، تعداد ۱۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند.

 او افزود: از این تعداد ۱۶ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یا از موارد سرپایی بودند و ۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

مهدی زاده  با بیان اینکه تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی ۱۹ مورد جدید در ۲۴ساعت گذشته به ۸۲۷ نفر رسید اظهار کرد:از این تعداد ۷۶۱ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یا از موارد سرپایی بودند و ۲۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال یک نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تصریح کرد: نمونه‌های مثبت امروز از شهرستان‌های بیرجند با ۹ نفر، سربیشه و سرایان هر کدام ۳ نفر، نهبندان ۲ نفر و از شهرستان‌های طبس و قاین هرکدام یک نفر گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشتیم عنوان کرد: تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی ۴۶نفر است.


بیشتر بخوانید


مهدی زاده، تعداد کل آزمایش‌های انجام شده را تاکنون ۶هزار و ۸۸۹ آزمایش اعلام کرد که جواب ۶ هزار و ۶۲ آزمایش منفی و ۸۲۷ آزمایش مثبت گزارش شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مرحله دوم غربالگری در استان را شامل ۴۸۱ هزار و ۳۸۵ نفر با پوشش ۸۲.۳ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.