معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام گفت: نظارت بر بازار میوه و تره بار توسط بازرسین به صورت مستمر در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام گفت: نظارت بر بازار میوه و تره بار توسط بازرسین به صورت مستمر در حال پیگیری است و در این راستا گشت مشترکی با حضور نمایندگان دستگاه ‌های مربوطه از سطح بازار میوه و تره بار، عمده فروشی و نیز صنوف خرده فروشی برگزار گردید.

او ادامه داد: در این بازرسی‌ها ضمن رصد بازار و کشف قیمت، بر نصب برچسب قیمت اقلام میوه و تره بار تاکید و تعداد ۵۷ واحد صنفی متخلف شناسایی شده است که گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تداخل صنفی و رعایت نکردن بهداشت عمومی از مهمترین تخلفات این واحد‌ها بود.

عبدخانی بیان کرد: بازرسین صمت استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر کار نظارت را بر عهده داشته و وضعیت اقلام میوه و تره بار را به صورت روزانه رصد می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز در حاشیه بازدید گشت‌های نظارتی از بازار شهر ایلام از ایجاد شعبه ویژه و خارج از نوبت برخورد با محتکران و گرانفروشان خبر داد و افزود: از شهروندان درخواست داریم از خرید اجناس گران خودداری و در امر نظارت بر قیمت‌ها با بازرسان همکاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.