رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت:مهمترین هدف از راه اندازی مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی احیای فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

مهمترین هدف از راه اندازی مدارس الگو احیای فرهنگ اسلامی و ایرانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در نخستین جلسه تبیین سند اجرایی مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن کنفرانس مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اهمیت راه اندازی مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استارت اولیه این کار دی ماه ۱۳۹۷ در زنجان زده شد و بر این باور هستیم می‌توانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت دوران دانش آموزی، برای راه اندازی مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی مطالعات و بررسی‌های بسیاری صورت گرفته است و تجارب بسیاری از مدارس موفق کشور مورد مطالعه قرار گرفته و از این مدارس بازدید شده است.

او تصریح کرد: معلم، محیط آموزشی، خانواده، دوستان و همسالان نقش برجسته‌ای در موفقیت دانش آموزان و آینده آنان دارند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: نقطه آغاز مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد، باور و پشتکار بوده است و همه کسانی که گام در این مسیر گذاشته اند صادقانه تلاش می‌کنند.

دکتر فیروزفر تاکید کرد: زنجان ظرفیت‌های بسیاری برای راه اندازی این مدارس داشت که خوشبختانه مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: مدارس الگوی دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان از مهر ماه سال ۱۳۹۹ دانش آموز با شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی که تعریف شده است ثبت نام خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.