مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: توانمندی نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش سرقت تجهیزات برق ستودنی است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، جانشین ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، تعامل موثر نیروی انتظامی با صنعت برق در برقراری امنیت خطوط و تجهیزات شبکه برق را ضروری برشمرد.

او افزود: امروز با حضور توانمند نیروی انتظامی در استان شاهد کاهش معضل آسیب رسانی به تأسیسات صنعت برق و سرقت سیم و از طرف دیگر استمرار انرژی الکتریکی به مشترکین برق هستیم.

نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش سرقت تجهیزات برق

نواب ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان ارگان پیشگام در توسعه عدالت اجتماعی در کنار دیگر دستگاه‌های قضایی و امنیتی جامعه با احساس مسئولیت در برابر مردم و پیگیری به موقع و اصولی حراست از تجهیزات برق، بازوان توانمندی برای ما در تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین به شمار می‌رود.

این مقام مسئول بیان کرد: افزایش نارضایتی‌های مردمی، وارد شدن خسارت‌های غیر مستقیم مالی در زمان قطع برق ناگهانی، کاهش انرژی توزیع شده و صرف هزینه‌های زیاد در احداث شبکه جدید از عواقب سرقت سیم‌های برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با قدردانی از پلیس آگاهی یزد در پیشگیری و شناسایی جرم، برنامه ریزی هدفمند در مناطق مستعد سرقت را مهم دانست و گفت: در سال‌های اخیر بخش قابل توجهی از مناطق در معرض خطر سرقت، با تبدیل به کابل خودنگهدار ایمن شده اند، اما متاسفانه توجه بیشتر سارقان به سرقت ترانسفورماتور معطوف شده است.

نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش سرقت تجهیزات برق

آرش نواب ادامه داد: ارتباط دو سویه پلیس و توزیع برق در گسترش خدمات به مردم بسیار مهم و حیاتی است و افزایش برخی سرقت‌های تجهیزات نیز به دلیل افزایش قیمت مس و وضعیت معیشتی اتباع بیگانه در کشور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برگزاری نشست هم اندیشی فصلی فرماندهان انتظامی با مدیران ارشد صنعت برق استقبال کرد و گفت: طرح تشویقی و انگیزشی قدردانی از نیرو‌های کارآمد پلیس در کاهش سرقت تجهیزات تصویب شده و به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار