مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: ارائه خدمات اشتغال زایی، مددجویان باید به یک ثبات نسبی برسند و به صورت دائم از حمایت کمیته امداد خارج شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیر محمد شاکر برآبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی ره تربت جام در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان، گفت: ارائه خدمات اشتغال باید به منظور استحکام اقتصادی خانواده‌ها و جلوگیری از بازگشت دوباره آن‌ها به چرخه حمایتی امداد انجام شود و یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد در ارائه خدمات تعالی فکری و فرهنگی خانواده‌ها است.

او افزود: دشمنان با شبیخون فرهنگی در تلاش برای ضربه زدن به کشور و انحراف جوانان است که باید با ارائه خدمات فرهنگی و تعالی فکری مددجویان با این اقدام مقابله کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)  تربت جام با تاکید بر راه اندازی مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت مردمی به همین منظور، ادامه داد: کار در شبکه‌ها و مراکز نیکوکاری به خیرین و نیکوکاران واگذار شده است.

در پایان مراسم مجتبی حیاتی که پیش از این معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد شهرستان را عهده‌دار بود به عنوان قائم مقام جدید این نهاد معرفی شد و رمضان تکلوی ابدال آبادی نیز معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی شهرستان را بر عهده گرفت و از پیشکسوتان و بازنشستگان این نهاد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار