مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۰ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۳ کامیون حامل ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از توقیف ۳ دستگاه کامیون تانکردار حامل ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا نورا گفت: روز گذشته پلیس دلگان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلگان به ۳ دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آنها، ۴۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: خودرو‌ها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارقان تلفن همراه دستگیر شدند

با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان زاهدان، ۳ نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت  تلفن همراه درهنگام سرقت به دام افتادند.

سرهنگ"حمیدرضا اکبری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه از شهروندان زاهدانی در محلات مختلف سطح شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت:تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه یکی از واحد‌های گشت انتظامی خودروی سارقان را در یکی از محلات خلوت شهر زاهدان رویت و ۳ سرنشین آن را که در حال زورگیری و سرقت به عنف تلفن همراه یک شهروند بودند دستگیر کردند.
سرهنگ اکبری در ادامه گفت: این ۳ سارق پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی از تردد در در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر به خصوص در ساعت پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۶ تن سیمان قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز کشف ۲۶ تن سیمان قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشنده خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم گفت: عصر روز گذشته مأموران ایست و بازرسی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار به جکیگور" به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار سیمان مشکوک شدند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۲۶ تن سیمان قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: کارشناسان گمرگ ارزش این محموله قاچاق را ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در" سیب وسوران"

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب وسوران" از دستگیری ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ " غلامرضا توکلی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیب وسوران به همراه سایر یگان‌های انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

او افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شدند و ضمن جمع آوری ۱۱ معتاد متجاهر و دستگیری ۳ خرده فروش مقادیری مواد مخدر صنعتی سنتی به همراه آلات استعمال آن کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

کشف ۸۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون از کشف ۸۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده خبر داد.

سرهنگ"حسین نوری فرید  گفت: روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو کامیون در بازرسی از قسمت بار آن مقدار ۸۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

سرهنگ نوری فرید با اشاره به توقیف خودرو کامیون از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" از کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق، در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: شب گذشته مأموران یگان تکاوری این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محدوده پلیس راه "نیکشهر" به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند.

او افزود: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد ۱۶ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، ۵۵ حلقه لاستیک خودرو و ۳۴۸ پارچه انواع ظروف آشپزخانه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ نوری بیان داشت: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او  قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار