خبر تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ منجر فوت ۴ نفر حین تعقیب و گریز پلیس در شهرستان "کنارک" تکذیب شد.

سرهنگ"غلامرضا شهرکی" فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه ۴۰۵ بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه برخی افراد بومی به ظن خود مبنی بر تعقیب و گریز پلیس شروع به سنگ پراکنی به سمت عوامل انتظامی می‌کنند و در پی آن افراد فرصت طلب مطالبی کذب با هدف تشویش اذهان عمومی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

سرهنگ شهرکی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هیچ گونه تعقیب و گریزی صورت نگرفته و حضور پلیس در محل حادثه صرفاً برای امدادرسانی و بررسی صحنه توسط بوده است.

او  اظهار داشت: راننده خاطی نیز پس از مداوا با حضور در پاسگاه انتظامی اعلام داشت هیچگونه تعقیب و گریزی از سوی ماموران انتظامی صورت نگرفته و این فرد پس از سبقت غیرمجاز از یک دستگاه کامیون در سر پیچ با یک دستگاه پژو که در جهت مخالف در حرکت بوده برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به اینکه انتشار این مطالب مصداق بارز سیاه نمایی عملکرد کارکنان خدوم انتظامی پلیس است، خاطر نشان کرد: با انتشار دهندگان اخبار کذب و غیر واقعی که در صدد تشویش اذهان عمومی هستند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار