هاشمی گفت: اعتقاد من این است که وعده دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در عمر باقی مانده آن تحقق پذیر است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دویست و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد ماه) برگزار شد، در تشریح جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: موضوع جلسه هم اندیشی امروز ما پلاک باغ‌ها بود و علت آن نیز این بود که به دلیل شفاف نبودن آئین نامه سوء تفاهم‌‌های بسیاری برای شهروندان به وجود آمد و مردم اعتراض‌هایی دارند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تأخیر در برگزاری صحن علنی شورای شهر تهران افزود: جلسه هم اندیشی صبح امروز با تمام مسئولان مربوط در پرونده باغ‌ها برگزار شد و به تفصیل درباره جوانب امر و قانون پلاک باغ‌ها صحبت شد که همین امر موجب شد دیر در صحن شورا حاضر شویم.

هاشمی با تأکید بر اینکه موضوعاتی همچون تعداد پرونده باغ‌ها و زمان رسیدگی به آن‌ها مورد بحث قرار گرفت، گفت: نتایج خوب این جلسه در ماه آینده بروز پیدا می‌کند.

او با اشاره مجدد به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در دولت تدبیر و امید لازم بود نسبت به حمل و نقل عمومی حساس باشیم و به اعتقاد من توسعه این ناوگان برای پایتخت تحقق پذیر است‌.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری جلسه با منتخبان تهران در مجلس یازدهم درخواست دادید یا خیر؟ گفت: صحبت‌های اولیه با اعضای مجلس انجام شده است و باید کمی صبر کنیم تا اعضای جدید مستقر و به موضوع مسلط شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار