استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فرودگاه بجنورد در توسعه استان بسیار موثر است، گفت: فرودگاه متعلق به همه مردم و برای رفاه حال آنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی در نشست با اعضای ستاد توسعه مردمی استان و مدیر فرودگاه بجنورد، گفت : اگر مسئولی به مردم خدمت می‌کند وظیفه اوست، اما اگر تشکلی مردمی برای مردم استان خدمت می‌کنند نشان از دغدغه مندی، خلوص و پاکی نیت آنان است.

او  افزود : از ابتدای ورودم به استان یکی از اولویت‌های کاری ام افزایش پرواز‌های فرودگاه بجنورد بوده است که به زودی نیز تعداد پرواز‌ها از تعداد فعلی بیشتر میشود و برقراری پرواز به جزیره کیش نیز در حال پیگیری است.

شجاعی همچنین افزود: در سفر سال گذشته به ترکمنستان موافقتنامه برقراری پرواز بجنورد - عشق آباد امضا شده است که در حال پیگیری تحقق آن هستیم.

نماینده عالی دولت در استان در این جلسه خطاب مدیر فرودگاه بجنورد گفت: از ظرفیت ستاد توسعه مردمی استان در رونق فرودگاه و توسعه آن استفاده شود.

 محمد علی شجاعی در ادامه این نشست پیگیری افزایش پرواز‌ها و بازسازی، توسعه و تجهیز فرودگاه را از اولویت‌های مهم کاری مدیر جدید فرودگاه بجنورد برشمرد و بر تحقق آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.