استاندار ایلام گفت: پروژه آزادراه پل زال مورموری چیلات در دستور کار دولت در استان ایلام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست چندجانبه با رئیس کل بانک مرکزی کشور خواستار مشارکت مستقیم بانک‌های عامل ملی، ملت، سپه و پارسیان در رابطه با احداث بزرگراه پل زال مورموری دهلران مرز چیلات شد.

پیرو نشست چند جانبه استاندار ایلام با مسئولان ارشد اقتصادی کشور در خصوص اجرایی نمودن پروژه پل زال مورموری چیلات طی هفته گذشته در سازمان برنامه و بودجه کشور، قاسم سلیمانی دشتکی نیز نشست چند جانبه دیگری با همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آذر رئیس دیوان محاسبات کشور، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار نمود.

در این جلسه که کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت استاندار ایلام پیگیر مجوز مشارکت مستقیم بانک‌های عامل ملی، ملت، سپه و پارسیان در رابطه با احداث بزرگراه پل زال مورموری چیلات نجف اشرف شد.

 قاسم سلیمانی دشتکی همچنین در خصوص مسائل و مشکلات بانکی در استان از جمله عدم استقرار ناظر پولی و عدم مشارکت بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی بحث و گفتگو کرد.

او در ادامه در جهت ایجاد تسهیلات برای زوار کشور خواستار ایجاد شعبه بانک ملی در استان واسط عراق شد و افزود: برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور عراق، عدم پرداخت مطالبات بانک‌ها از دولت در تسهیلات تکلیفی و جریمه آنان به دلیل مازاد مصارف از دیگر مشکلاتی است که نیازمند توجه و اهتمام جدی مسئولان مربوطه است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
یک کار بیخود و اصراف هزینه های هنگفت برای دولت‌..بجا این کار راه کرمانشاه ایلام مهران را تکمیل کنید که سالهاست بشکل قطره چکانی انجام میشود جمعیت جنوب استان کمتر از ۱۰۰ هزار نفر است و اصلا منطقی نیست برای این جمعیت قلیل آزادراه درست کرد و همین الان در جاده های مذکور بجز بیست روز سال میشه توش گل کوچیک کرد مردم استان ایلام بیشتر ارتباطشان با کرمانشاه است و اکثریت در شمال استان ساکنند عملاً تمام ترافیک استان در محور ارتباطی ایلام به کرمانشاه است اول اینو تکمیل کنید که خون مردم کمتر بر اثر تصادفات به خطر بیفته بعد برید سراغ هر ولخرجی میکنید