فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۲۱ کیلوگرم هروئین و ۱۲۹ کیلوگرم تریاک در عملیات های پلیسی شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد،فرمانده انتظامی سیرجان، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری محور سیرجان- شیراز به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او بیان داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۱ کیلو و ۳۵۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ ایران نژاد با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در حوزه حمل و توزیع مواد افیونی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

کشف ۱۲۹ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۱۲۹ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی طی دو عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و موادافیونی، ماموران پلیس این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از دپو مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

او ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، در تشریح عملیات اول افزود: ماموران، در بازرسی از یک منزل مسکونی ۱۱۹ کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ ایران نژاد در ادامه در خصوص عملیات دوم بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محور سیرجان- شیراز به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: در این عملیات، ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۳ نفر متهم دستگیر شدند.

او در پایان گفت: در مجموع این دو عملیات ۱۲۹ کیلوگرم تریاک کشف شد و ۴ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار