سخنگوی وزارت بهداشت می‌گوید کرونا در بوشهر در وضعیت هشدار قرار دارد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان هم از شناسایی ۵۷ بیمار جدید خبر می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵۷ نفر به فهرست مبتلایان ویروس کرونا در استان افزوده شدند شامل ۳۱ مرد و ۲۶ زن.

سعید کشمیری افزود: از ۵۷ مورد جدید، ۲۰ مورد در بوشهر، ۳ مورد در تنگستان، ۲ مورد در عسلویه، ۳ مورد در دیر، ۲۸ مورد در کنگان و ۱ مورد در شهرستان جم شناسایی‌شده‌اند.

او با اشاره به افزوده شدن یک نفر دیگر به فهرست جان باختگان کرونا، این مورد جدید را مردی ۶۳  ساله از شهرستان بوشهر اعلام کرد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۸۶۸نفر) تاکنون ۷۴۴نفر از آنان بهبودیافته‌اند، هزار و ۷۰ نفر در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۲ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

بوشهر در وضعیت هشدار/ تعداد بیماران کرونایی به ۱۸۶۸ نفر رسید

کشمیری ادامه داد: از ۳۲ بیمار بستری، چهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه یا  آی سی یو بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم تاکید کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک بدانند، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کنند، از سفر کردن بپرهیزند، در تجمعات شرکت نکنند و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.

در همین حال کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت امروز دوباره بوشهر را در وضعیت هشدار اعلام کرد و گفت: خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و استاهای هرمزگان، کردستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.